Jo visst kommer de snö och den kommer vara väldigt saknad om ja säljer den, men husköpet går före.Anledningen till att ja säger eventuellt är att de beror på hur de går med försäljningen av de hus vi sitter i nu. Får vi inte tillräckligt för huset måste ja få pengar på annat sätt. Kan bli snabba bud och därför la ja ut detta för att se hur stort intresse de fanns.
Citat från: Danne The King skrivet 27 september 2011 kl. 20:20:32Jo visst kommer de snö och den kommer vara väldigt saknad om ja säljer den, men husköpet går före.Anledningen till att ja säger eventuellt är att de beror på hur de går med försäljningen av de hus vi sitter i nu. Får vi inte tillräckligt för huset måste ja få pengar på annat sätt. Kan bli snabba bud och därför la ja ut detta för att se hur stort intresse de fanns.Ok. Hoppas du får tillräckligt då Du kommer ångra dig. Jag sålde min Renegade av samma anledning och 6månader senare hade frugan tagit sin djupt deprimerade man (Jag alltså) till åf och beställde en ny MR till mig. Snacka om verkningsfull medicin
Du har PM