Citat från: anersimyra skrivet 25 september 2011 kl. 16:06:28Postens blå, kamprads röda, ica:s med handtag En del skall alltid överdriva! ...jag har bara en brun bagerilåda framtill och en grå/vit slaktback från Scan baktill.
Postens blå, kamprads röda, ica:s med handtag
Citat från: Lowest skrivet 25 september 2011 kl. 21:06:27Biltemas stora atvbox funkar bra (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)1000kr billigare än original alltså. Hur känns den? Får man ner hjälm och någon extradunk? Kan man låsa med hänglås?
Biltemas stora atvbox funkar bra (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Hydro skrivet 25 september 2011 kl. 21:34:04Citat från: anersimyra skrivet 25 september 2011 kl. 16:06:28Postens blå, kamprads röda, ica:s med handtag En del skall alltid överdriva! ...jag har bara en brun bagerilåda framtill och en grå/vit slaktback från Scan baktill. Till er båda; Ni är troll fram tills att ni bevisat med bilder!
Citat från: markuse1 skrivet 25 september 2011 kl. 21:08:52Citat från: Lowest skrivet 25 september 2011 kl. 21:06:27Biltemas stora atvbox funkar bra (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)1000kr billigare än original alltså. Hur känns den? Får man ner hjälm och någon extradunk? Kan man låsa med hänglås?Den rymmer nästan hur mycket som helst. Som mest har jag haft en 5liters dunk, kylväska, ryggsäck med verktyg, kläder, stävlar, en massa handskar och en integralhjälm och lite mer skit. Kom på att ja hade även en kartong med en 12leds lampa men då var det kanska fullt i lådan.Jag har tätat min invändigt med smältlim där banden sitter så nu är den vattentät om man inte dränker den helt.Sitter 2st spännen bak och det är inga problem att sätta i hänglås om man vill
1000kr billigare än original alltså. Hur känns den? Får man ner hjälm och någon extradunk? Kan man låsa med hänglås?