med insprutning...är det kawasakin då?
Citat från: skinnpaj skrivet 21 september 2011 kl. 19:14:12med insprutning...är det kawasakin då?Kawan sitter det förgasare på. Sukan är det insprutning på. Så mitt val hade varit Suzuki då. (Märkes-förräderi ) som tidigare ha skrivit så är ju servo väldigt trevligt hjälpmedel vid plogning m.m. m.m.
SERVO, SERVO, SERVO!!!Tänker du använda maskinen yrkesmässigt är det självklart att du ska ha en med sevo.Värt varenda krona, jag lovar...
Citat från: Paran skrivet 21 september 2011 kl. 19:26:42Citat från: skinnpaj skrivet 21 september 2011 kl. 19:14:12med insprutning...är det kawasakin då?Kawan sitter det förgasare på. Sukan är det insprutning på. Så mitt val hade varit Suzuki då. (Märkes-förräderi ) som tidigare ha skrivit så är ju servo väldigt trevligt hjälpmedel vid plogning m.m. m.m.Men kawaskain heter ju 650 4x4i från 2012....trodde att i:et stod för insprut
Citat från: Cable Guy skrivet 21 september 2011 kl. 19:20:44Tänker du använda maskinen yrkesmässigt är det självklart att du ska ha en med sevo.Värt varenda krona, jag lovar...Är det verkligen sån skillnad att det är värt 10 rök?
Tänker du använda maskinen yrkesmässigt är det självklart att du ska ha en med sevo.Värt varenda krona, jag lovar...