Börjar det skrammla omgående då du slår av på gasen eller kommer skrammlet först när du bromsar?Skrammlar det när maskinen går på tomgång?
OTROLIGT att vi ska behöva uppleva att ÅF är slöa, själv försörjer jag mig på min hjuling.Sommartid när ÅF har mycket att göra är ett typiskt stöddigt svar: NÄE, TID FINNS OM TRE VECKOR SÖRRRU,TAAAR DEN INTE NU .Djävlar i helvete, en sketen gräsklippare får fan vänta om jag har problem .En sketen: "sommargästen med ful bil och takbox" SKA STÄLLA SIN TID TILL HJULINGÄGARENS FÖRFOGANDE) :knupple:Sommargästen med sin vidriga TAKBOX, borde enligt lag vara skyldig att överlåta servicetid till ALLT som har med hjulingåkning att göra
Jomen allvarligt Mico ???Tänk dig: Jag har handlat sågar, verktyg och vafan du vill hos samma ÅF i 30 år.Helt plötsligt övertas hela skiten av en ny ägare.HELVETE min PERSONLIGA kontakt är plötsligt en anonym kugge i ett stort hjul.Visst där finns i dag unga människor som utbildas kontinuerligt och är djävligt bra.Men det var inte helt fel att följa med till husqvarna och prova nya sågar