Citat från: anersimyra skrivet 18 september 2011 kl. 11:48:55Husqvarna sålde en maskin som Oskar beskriver.Någon som minns och har bilder? tyvärr aldrig hört talas om, och det tråkiga är att om det gjorts ett försök att göra en sån här maskin, så har det däkert resulterat i en vidrig design, vem vill åka runt med nåt sånt här t.ex: (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)den här har faktiskt hydrauldrivning, men jävligt ful(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)fler diesel-atv's finns, t.ex. polaris och denna men gemensamt är att dom är slarvigt designade och extremt undermotoriserade, 11hästar, om den ens orkar upp i 50 är ju ett under isåfall..
Husqvarna sålde en maskin som Oskar beskriver.Någon som minns och har bilder?
Citat från: StefanN skrivet 18 september 2011 kl. 11:34:01Oskar, den maskinen du lista skulle jag inte vilja betala för 200-250.000!!? köpte min arctic kontant, och hade det funnits en sån här maskin på marknaden, som jag visste var outslitlig, då hade jag gladeligen tagit lån på 100k extra och köpt den ändå, Kostnaden för maskinen är inte mer än värdeminskningen och ev ränta, så om den kostar 100K eller 300K i inköp har ju mindre betydelse.
Oskar, den maskinen du lista skulle jag inte vilja betala för 200-250.000!!?