Har nu bestämt mig för en dinli 800 evo ska även byta däcken innan jag tar ut den har nu en fundering vill ha hyfsat allround däck men dom ska ändå vara mer åt skogs,myr,ler hållet funderar nu ska jag köra på 12" originalfälgarna och nöja mig med 27-28" däck sen funderar jag även om det brukar räcka med att höja och breda hjulingen om man vill på med säg 30-32"are bara funderar sen undrar jag behövs det verkligen så extrema grejor om man nu inte har tänkt tävla och då kanske man skulle ha en grymare maskin om jag bredar maskinen runt om då borde väl rymmas 12" runt om eller? nån som har stora däck har du/ni koll på om man måste kitta variatorn eller är det bara om man ska dra tungt som f-n? sen en ganska dum fundering och fråga säg för exempel är 28" 28" oavsett om fälgen är 12 elle 14" många frågor hoppas ni har tid att kanske besvara några av dom
27 bighorn passar bra på min 800... med hasplåten monterad nu, är det kul i skogen!!!dålig bild tyvärr... mobilen blev överkörd av en bil.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Ser riktigt fint ut min skulle troligast komma nu på tisdag längtar som f-n blir 27" mudlight på den:)