Citat från: danne69 skrivet 21 september 2011 kl. 23:23:39Michael Allan KristensenSödra Vollsjövägen 391275 67 Vollsjö åk och kolla om han är hemma?Åker inte från dalarna till vollsjö för 500 då tar man detta som en läxa själv att man inte kan lita på någon .
Michael Allan KristensenSödra Vollsjövägen 391275 67 Vollsjö åk och kolla om han är hemma?
Åk och spöa han, samt så får han ju betala extra för alla utgifter som blir en mer kostnad för dig. Skulle aldrig tveka åka, spelar ju ingen roll ifall det är 500 eller 20000 är en princip sak för mig. Samt så känner man mkt folk som gladeligen skulle göra det gratis åt en. Va en som blåste mig på blocket förra året, men jag leta rätt på han och han betala tbx dubbelt upp. Men han lärde sig en läxa oxå lär jag lova, problemet är när man blåser någon via nätet, att man aldrig vet vem det är man blåser, kan gå riktigt illa om man har otur!Så jag tycker du tar med ett par polare och plockar snubben!!!
Haha åfan, ja gör man inget så kan man ju känna sig blåst. Han lär ju knappast anmäla dig för att du plockar han, då anmäler han ju sig själv samtidigt!
Ibland har man otur och går på en nit, alltid lika tråkigt så klart. Polisanmälan leder inte till något när det handlar om om summorna.500 var ju inte så farligt iaf, men man blir då alltid lika sur
kan ju ge killen tre månader fast det är surt och sen försöka få tag på honom så han får förklara sig, annars kanske det är lagom tillfälle att maila med admin (rickard) och stänga av killen från forummet.