Citat från: FaC skrivet 9 september 2011 kl. 22:29:43 jag inte behövde delarna direkt utan bara som reserv så hade jag inte så bråttom.Behöver du reservdelar, du som kör så lugnt. Men annars ett tips till dem som handlar varför inte anv efterkrav, betalar när man hämtar det.
jag inte behövde delarna direkt utan bara som reserv så hade jag inte så bråttom.
Citat från: Onlyhenke skrivet 10 september 2011 kl. 06:47:35Citat från: FaC skrivet 9 september 2011 kl. 22:29:43 jag inte behövde delarna direkt utan bara som reserv så hade jag inte så bråttom.Behöver du reservdelar, du som kör så lugnt. Men annars ett tips till dem som handlar varför inte anv efterkrav, betalar när man hämtar det.problemet med efterkrav är ju att ibland hämtar inte köparen ut paketet.Dom har inga pengar eller andra ursäkter.Varit med om det ett par gånger.
Citat från: danne69 skrivet 21 september 2011 kl. 23:23:39Michael Allan KristensenSödra Vollsjövägen 391275 67 Vollsjö åk och kolla om han är hemma?Hoppsan hej.... Hoppas moderatorn inte läst på PuL För min del tycker jag det är kanon att man inte kan "gömma sig" bakom alias, bete sig illa och komma undan med det. Åk hem å snacka med honom
Michael Allan KristensenSödra Vollsjövägen 391275 67 Vollsjö åk och kolla om han är hemma?