jobbar 24/7 i 3 månaders pas ... dock med sömn på natten ibland ... danska försvarets P-Teams Afghanistan
skåne här med ... sjöbo kommun
...men eftersom jag hade namn,telnummer mm och jag inte behövde delarna direkt utan bara som reserv så hade jag inte så bråttom...
Någon som känner( michael k ) här på forumet jag köpte och betalade skydd av honom för massor med veckor sedan men inga skydd fortfarande .Tyvärr lutar de mot en polis rapport för hans del snart nån som känner honom ?Skicka pm gärna ...
Citat från: FaC skrivet 9 september 2011 kl. 22:29:43...men eftersom jag hade namn,telnummer mm och jag inte behövde delarna direkt utan bara som reserv så hade jag inte så bråttom...Bara för att man har namn, adress, telefonnummer mm så är ju inte det någon säkerhet.Jag "sålde" lite grejer till en här på forumet och vi möttes halvvägs... då visade det sig att han inte kunde betala hela beloppet på plats men skulle fixa överföring inom det närmsta.Han har varit medlem länge och varit rätt aktiv bitvis så jag litade på honom men har sedan dess fått påminna honom typ varje månad, men det enda jag får är nya löften... inga pengar...Snart kommer årsdagen, och då är nog bara räntan uppe i typ en tusing.
jag inte behövde delarna direkt utan bara som reserv så hade jag inte så bråttom.