Citat från: MiffoPonken skrivet 14 september 2011 kl. 20:06:33Hur hårt är det där med dödmansgrepp!?Är det enkelt att eftermontera? pris? osv...Nix ej svår lägger den bara i serie med dödar knappen, Kan vara bra och ha Vi har sett hjulingar stuckit utan ägaren
Hur hårt är det där med dödmansgrepp!?Är det enkelt att eftermontera? pris? osv...
Citat från: Bull3N™ skrivet 14 september 2011 kl. 21:55:16Citat från: MiffoPonken skrivet 14 september 2011 kl. 20:06:33Hur hårt är det där med dödmansgrepp!?Är det enkelt att eftermontera? pris? osv...Nix ej svår lägger den bara i serie med dödar knappen, Kan vara bra och ha Vi har sett hjulingar stuckit utan ägaren Var får man tag i sådant till rimlig peng? Antar att det är som allt annat, och finns i slutande och brytande format! Vad ska man ha till en goes 625?Att det är bra att håller jag med om!
Vad ska man ha till en goes 625?
En fundering från en som är rätt ny inom detta. Vad krävs det för maskiner för att överhuvudtaget komma runt banan? Räcker det med tex SMC Jmax 700 och Dinl centhor 700? Förstår att dessa kanske inte är vinnar maskiner, men räcker dessa för att ha roligt i några timmar?Nyfiken
Nu har jag en fråga om priset på denna tävling, i denna tråd står det 700/lag i startavgift.Läser men på SATVF sida så står det att man ska ha licens och klubbmedlemskap* Licens krävs. Finns att lösa på plats á 400:- täcker även trail/mudd 2012* Medlem i motorklubb krävs. Kan lösas på plats 150:- täcker även 2012Är det så? Och varför har ingen meddelat detta i denna tråd?
Svårt för mig att veta att man måste ha det på alla tävlingar när man aldrig tävlat förut! Sån information tycker jag är självklar att det ska finns. Om jag inte hade sett det på SATVF så hade jag åkt till säter, och när de då hade frågat efter 550 kronor hade jag fått vända och åka hem igen. Vilket ju inte vart kul för varken mig eller mina tre team medlemmar!