Citat från: "prylgalen"intressant det du säger, ja hoppar inte på dej för att du rastat predator, de tror ja mycke väl du gjort men dock kvarstår varför inte du kan acceptera att ja körde ifrån en ltr???Citat från: "Jocke72"Att en standard Predator skulle vara snabbare än en rätt injusterad YZF/LTR med helsystem mm är högst osannolikt. Förarna på YZF/LTR var inte tillräckligt bra, eller också var deras maskiner inte rätt injusterade. Bara för att det låter mer behöver det inte gå fortare... När särskilt ord i mitt svar du inte förstår? Vart har jag skrivit att jag inte tror på att DU har kört snabbare än en YZF/LTR? Som jag har skrivit tidigare hänger det mest på föraren. Finns ingen Quad inom detta segment som är så överlägsen att det kan kompensera för en sopig förare.Det jag opponerar mig emot under hela denna diskussion är att du påstår att Predator skulle vara vassare än trimmade YZF och LTR generellt.Som du själv skriver:Citat från: "prylgalen"ja skrev de inlägget för att alla säger att yz 450 och suzuki 450 är dom snabbaste, thats bull shitNormalt är en trimmad YZF/LTR snabbare än en standard Predator. Är de inte det är något fel... Som jag har skrivit tidigare...Citat från: "prylgalen"däremot borde du skämmas att du ens går in i denna diskution utan att veta ett piss...inte så svårt att få reda på lite om dej eftersom du svarar på alla inlägg,gissar på du e arbetslös o inte har nått annat för dej.... Blablabla...Vad vet jag inte ett piss om?2004 Polaris Predator väger 187kg (c:a)2006 LTR 450 väger 167...Jag har, som jag tidigare nämnt, tävlat både mot en hyggligt trimmad Predator och en hyffsat standard LTR. Jag vågar påstå att LTR:en gick lika fort rakt fram som Predatorn. Predatorn är mer inriktad på "recreational riding", LTR & YZF är tävlingsmaskiner. LTR:en väger mindre och är den trimmad är det inte rätt gjort om den har mindre effekt än en standard Predator. Predatorn väger dessutom mer och är en äldre konstruktion... Hade du inte sovit/skolkat dig igenom skolan skulle du begripa vad detta borde tyda på... :roll: Helt ärligt skiter jag fullkomligt i de omständigheter som rörde sig kring ditt test. Det har jag aldrig ifrågasatt. Men det du hävdar att Predatorn är generellt snabbare låter osannolikt, det fattar vem som helst med en halv hjärna.Svarar jag på alla inlägg? Men lilla gubben nu får du gå och kamma dig... Jag tjänar så jag kan leva gott och köpa i princip det jag vill, är en av de främsta inom mitt område. Vad nu detta har med saken att göra... Luktar frustration och svenska avundsjukan här.... Jag frågar igen: Exakt vart skriver jag att jag vet allt?Jag förstår på din frustration att du har det jobbigt. Det är svårt att slå hål på faktastödd logik och en hel del personlig erfarenhet...Ta gärna med din "Super" Predator till Löhammar den 26:e, då är det gräsbanetävling. Lägg lite handling bakom din stora ord.../J
intressant det du säger, ja hoppar inte på dej för att du rastat predator, de tror ja mycke väl du gjort men dock kvarstår varför inte du kan acceptera att ja körde ifrån en ltr???
Att en standard Predator skulle vara snabbare än en rätt injusterad YZF/LTR med helsystem mm är högst osannolikt. Förarna på YZF/LTR var inte tillräckligt bra, eller också var deras maskiner inte rätt injusterade. Bara för att det låter mer behöver det inte gå fortare...
ja skrev de inlägget för att alla säger att yz 450 och suzuki 450 är dom snabbaste, thats bull shit
däremot borde du skämmas att du ens går in i denna diskution utan att veta ett piss...inte så svårt att få reda på lite om dej eftersom du svarar på alla inlägg,gissar på du e arbetslös o inte har nått annat för dej.... Blablabla...
snabbaste i världen har ja sakt de?? isåfall uppsök optiker.låt mej skryta varför kommenterar du om du nu e så säger på att din e snabbare, hahahaCitat från: "sixten"Citat från: "prylgalen"lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8Oe de nån som kan översätta för jag har läst texten flera gånger och förstår tyvär inte riktigt vad han menar!
Citat från: "prylgalen"lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8O
lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8O
Citat från: "prylgalen"snabbaste i världen har ja sakt de?? isåfall uppsök optiker.låt mej skryta varför kommenterar du om du nu e så säger på att din e snabbare, hahahaCitat från: "sixten"Citat från: "prylgalen"lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8Oe de nån som kan översätta för jag har läst texten flera gånger och förstår tyvär inte riktigt vad han menar!
Jag håller på Libba. Känns som diskussionen är över för min del i den här tråden. Känns ungefär som att hälla vatten på en gås...Ska bli roligt att se den där filmen, eller läsa ursäkterna till varför det inte blev något.Over and Out!/J
Citat från: "prylgalen"haha ja stavar dåligt och du e allmänt sjuk i huvudet, vilket e värst hmm låt mej tänka :roll: aha va jobbar du som atv expert?? haha eller svensk lärare kanske, du får mej o skratta de e ja tacksam för Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "prylgalen"vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.Synd att säga att du klarar dig "utmärkt", man måste läsa igenom dina inlägg många gånger för att förstå vad du försöker få sagt.Jag har ett jobb, de e säkert...själv då?"skotpengar" stavas med TVÅ "T"...alltså såhär: "SKOTTPENGAR" se och lär!Allmänt sjuk i huvudet? Vad baserar du de på?Vad får dig att tro jag jobbar som ATV-expert? Kul att du skrattar...men vad är de du skrattar åt?Märker du inte att du gör bort dig?Många frågor blev de...
haha ja stavar dåligt och du e allmänt sjuk i huvudet, vilket e värst hmm låt mej tänka :roll: aha va jobbar du som atv expert?? haha eller svensk lärare kanske, du får mej o skratta de e ja tacksam för Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "prylgalen"vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.Synd att säga att du klarar dig "utmärkt", man måste läsa igenom dina inlägg många gånger för att förstå vad du försöker få sagt.Jag har ett jobb, de e säkert...själv då?"skotpengar" stavas med TVÅ "T"...alltså såhär: "SKOTTPENGAR" se och lär!
Citat från: "prylgalen"vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.Synd att säga att du klarar dig "utmärkt", man måste läsa igenom dina inlägg många gånger för att förstå vad du försöker få sagt.Jag har ett jobb, de e säkert...själv då?"skotpengar" stavas med TVÅ "T"...alltså såhär: "SKOTTPENGAR" se och lär!
vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.
27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.
Själv börjar allt mer tro att Prylgalen är en BOOT gjord av Mr2t för att vi aldrig ska glömma honom nu när han hänger på Ducati forum eller nått likande
Citat från: "prylgalen"mr2s el vad ni kallade honom sa nån att ni inte ville ha me där, bara rykte ja hört, vi skall köra på duveke banan, vi e 8 st men alla får köra som kommer.Ok rykten är ju ryckten :wink: Kanske tittar bort till Duveke och kollar när ni åker. //Nonne
mr2s el vad ni kallade honom sa nån att ni inte ville ha me där, bara rykte ja hört, vi skall köra på duveke banan, vi e 8 st men alla får köra som kommer.
fresten du var aldrig i duveke o titta??
du är rolig du..prylgalen... försöker du slå rekord i längst tråd???= flest inlägg...citat..citat...citat... :?
Citat från: "prylgalen" fresten du var aldrig i duveke o titta?? Sorry!! Var på väg men fastnade i kågeröd :oops: Skicka ett pm nästa gång ni skall köra så försöker jag komma då //Nonne