Citat från: "prylgalen"vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.Synd att säga att du klarar dig "utmärkt", man måste läsa igenom dina inlägg många gånger för att förstå vad du försöker få sagt.Jag har ett jobb, de e säkert...själv då?"skotpengar" stavas med TVÅ "T"...alltså såhär: "SKOTTPENGAR" se och lär!
vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.
27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.
ja vet ej vem mr2 är, men jag har hört mig för, och han är tydligen en kille ni hade problem me i skånequad. kan ej utala mig om honom
Tycker att vi bryter denna tråd nu. Vill ju inte va på prylgalens sida men har man en sjukdom (dyselexi) så kan man inte göra nått åt det så jag skiter fullständigt i hur han stavar jag förstår vad han menare. Sen att det han menare inte stämmer i min värld skit samma. Av bryter denna tråd här och nu och hoppas att jag får en bättre bild av prylgalen i nån annan tråd för denna tråd har spårat sjukt mycket. Tur att admins är på semester
haha ja stavar dåligt och du e allmänt sjuk i huvudet, vilket e värst hmm låt mej tänka :roll: aha va jobbar du som atv expert?? haha eller svensk lärare kanske, du får mej o skratta de e ja tacksam för Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "prylgalen"vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.Synd att säga att du klarar dig "utmärkt", man måste läsa igenom dina inlägg många gånger för att förstå vad du försöker få sagt.Jag har ett jobb, de e säkert...själv då?"skotpengar" stavas med TVÅ "T"...alltså såhär: "SKOTTPENGAR" se och lär!
Citat från: "Libba"Tycker att vi bryter denna tråd nu. Vill ju inte va på prylgalens sida men har man en sjukdom (dyselexi) så kan man inte göra nått åt det så jag skiter fullständigt i hur han stavar jag förstår vad han menare. Sen att det han menare inte stämmer i min värld skit samma. Av bryter denna tråd här och nu och hoppas att jag får en bättre bild av prylgalen i nån annan tråd för denna tråd har spårat sjukt mycket. Tur att admins är på semester Hur vet du att alla har dyslexi hela tiden..."Nek"(va de väl) har ju gått ut med de så där är jag med, men den här snubben? Man kan faktiskt vara allmänt sämst också.
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "Libba"Tycker att vi bryter denna tråd nu. Vill ju inte va på prylgalens sida men har man en sjukdom (dyselexi) så kan man inte göra nått åt det så jag skiter fullständigt i hur han stavar jag förstår vad han menare. Sen att det han menare inte stämmer i min värld skit samma. Av bryter denna tråd här och nu och hoppas att jag får en bättre bild av prylgalen i nån annan tråd för denna tråd har spårat sjukt mycket. Tur att admins är på semester Hur vet du att alla har dyslexi hela tiden..."Nek"(va de väl) har ju gått ut med de så där är jag med, men den här snubben? Man kan faktiskt vara allmänt sämst också.Såg det som den ända förklaringen. Men va vet ja mitt arma fnask.
intressant det du säger, ja hoppar inte på dej för att du rastat predator, de tror ja mycke väl du gjort men dock kvarstår varför inte du kan acceptera att ja körde ifrån en ltr???
Att en standard Predator skulle vara snabbare än en rätt injusterad YZF/LTR med helsystem mm är högst osannolikt. Förarna på YZF/LTR var inte tillräckligt bra, eller också var deras maskiner inte rätt injusterade. Bara för att det låter mer behöver det inte gå fortare...
ja skrev de inlägget för att alla säger att yz 450 och suzuki 450 är dom snabbaste, thats bull shit
däremot borde du skämmas att du ens går in i denna diskution utan att veta ett piss...inte så svårt att få reda på lite om dej eftersom du svarar på alla inlägg,gissar på du e arbetslös o inte har nått annat för dej.... Blablabla...
Citat från: "prylgalen"ja vet ej vem mr2 är, men jag har hört mig för, och han är tydligen en kille ni hade problem me i skånequad. kan ej utala mig om honomJag är med i skånequad och där har väl aldrig varit någon som det varit problem med! eller har jag missat något??Vilken bana skall ni köra på under lördagen?Finns det plats för fler quadar?//Nonne
Citat från: "prylgalen"haha ja stavar dåligt och du e allmänt sjuk i huvudet, vilket e värst hmm låt mej tänka :roll: aha va jobbar du som atv expert?? haha eller svensk lärare kanske, du får mej o skratta de e ja tacksam för Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "prylgalen"vet du vad, ja skiter totalt i om du och dom andra tror mej el ej, va de beträffar min svenska så klarar jag mej utmärkt utan att stava rätt, ja antar du måste komma me nått sånt lyligt för att försöka få tyst på mej, dagis nivå jävla fjant rent ut sakt, skaffa ett jobb din jävla nörd, va fan har min svenska me atv o göra. sånna som dej borde va skotpengar på. håll dej till samtals ämnetCitat från: "BigBadGrizzly"27 säger du? De är minst 10 år över min gissning...Skolkat från svenskan hela skoltiden? Kanske dags att sätta dig i skolbänken igen?Efter de så kan du lägga upp en film på hur du drar alla möjliga maskiner, så blir de tyst på alla som inte tror på dig...inkl mig.Synd att säga att du klarar dig "utmärkt", man måste läsa igenom dina inlägg många gånger för att förstå vad du försöker få sagt.Jag har ett jobb, de e säkert...själv då?"skotpengar" stavas med TVÅ "T"...alltså såhär: "SKOTTPENGAR" se och lär!Allmänt sjuk i huvudet? Vad baserar du de på?Vad får dig att tro jag jobbar som ATV-expert? Kul att du skrattar...men vad är de du skrattar åt?Märker du inte att du gör bort dig?Många frågor blev de...
mr2s el vad ni kallade honom sa nån att ni inte ville ha me där, bara rykte ja hört, vi skall köra på duveke banan, vi e 8 st men alla får köra som kommer.