ja prata med ted honkula han sa att det myligtvis var så att juboleums modelen hade mer effekt, den e 5000 dyrare än vad troy lee är iallafall, men ja får klart besked imorron.
va de beträffar mitt sett att vara ska du skita i de, passar de inte sluta skriv till mej. enkelt
Citat från: "prylgalen"ja prata med ted honkula han sa att det myligtvis var så att juboleums modelen hade mer effekt, den e 5000 dyrare än vad troy lee är iallafall, men ja får klart besked imorron.Vi väntar med spänning! :roll: När kommer den utlovade filmen upp? Det skulle ju filmas skrev du tidigare och då skulle vi minsann få se... Mycket snack och liten verkstad.../J
Ojojoj vad jag skulle rasta din predator med min volvo 240 så det skriker om det :twisted: Nu svarar jag dig på exakt samma sätt som du bete dig i dina inlägg :x Klart en kille som du är säkert ung (ha aldrig kört MC förut) o såg möjligheten med atv med B kort o få en 50 hk mellan benen, klart att man bete sig på det viset (inteförsta gången man läser såna här inlägg)Jag tycker som jag sa tidigare att nu lägger vi ner det här diskutionen o går vidare, vill han tro på att predator är snabbare än 2 st trimmade YFZ och LTR så låt han göra det :!: fast vi alla andra vet att det inte kan stämma så varför engagera sig i o förklarar till honom verklighetenJag drog libba igår (vissligen ganska lite) med min helt original LTZ som är även drevad med ett 35 drev istället för 40 orig, hans trimmad med det mesta), betyder det då att min är snabbare, nej utan jag vet att hans är snabbare o starkare , men i det här fallet berodde på förarenover and out
Citat från: "prylgalen"va de beträffar mitt sett att vara ska du skita i de, passar de inte sluta skriv till mej. enkeltVar du tvungen att citera hela tråden för denna kommentar? 8O Haha! Sicken Tomte! Du verkar helt ha missat poängen med ett Community.I princip första inlägget på ett forum och redan blivit idiotförklarad av de flesta. En "stark" prestation, tom av en klent begåvad person.Måste vara jobbigt att vara du. /J
hahaha du ja vet folk som kan allt va de rör atv, dom fråga hur fan ja kunde bli medlem här, dom tycker bara här finns massa mope killar som inte kan ett piss, så dom som verkligen kan nått om atv skrattar åt denna sida.ja bryr mej inte om nån idiot förklarar mej, ja tycker det förklarar en del va ni e gör detta till en sån stor grej bara för ja körde ifrån en ltz och yfz.verkar va ni som har de stora problemet här.skrattretande