Citat från: "prylgalen"lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8O
lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8O
Citat från: "prylgalen"hahahahahaha gasgas fråga honkula om den han kommer skratta, han äger atv/quad tidningenÅ jag skrattar åt hans repotage ibland. den karln är ju inte lite köpt. Sen om det verkligen är han som äger tidning nja. Det ä'r ju Liwalls förlag som ger ut tidningen, ted Honkala eller som du säger Honkula står bara som medarbtare. Chefredaktör är Lars Wallmark 090-149373Redaktör är Carl Ivar Lidgren 090-149372. Är inte så säker på att det är Ted som äger tidningen men han skriver dem flesta artiklarna. Tycker att du ska ta och snurra dig ut från dt enorma garn nystandet du är insnurrad i och släppa sargen efter åt och Öppna upp dina igen klibbade ögon å se vederkligheten.1. Predator är bra men dock icke bäst. 2. Ted Honkala är nog inte ägare av Atv-Quad tidningen.
hahahahahaha gasgas fråga honkula om den han kommer skratta, han äger atv/quad tidningenÅ jag skrattar åt hans repotage ibland. den karln är ju inte lite köpt. Sen om det verkligen är han som äger tidning nja. Det ä'r ju Liwalls förlag som ger ut tidningen, ted Honkala eller som du säger Honkula står bara som medarbtare. Chefredaktör är Lars Wallmark 090-149373Redaktör är Carl Ivar Lidgren 090-149372. Är inte så säker på att det är Ted som äger tidningen men han skriver dem flesta artiklarna. Tycker att du ska ta och snurra dig ut från dt enorma garn nystandet du är insnurrad i och släppa sargen efter åt och Öppna upp dina igen klibbade ögon å se vederkligheten.1. Predator är bra men dock icke bäst. 2. Ted Honkala är nog inte ägare av Atv-Quad tidningen.
Moahahahahahahahhahahahahahhahahahahahaha
nä tyvärr ja bor i skåne, men ja har tagit reda på nu att jubeleums modelsen som ja har som endast finns i fåtal ex har tydligen mer effekt, vilket fall som körde ja ifrån dom, inte lätt har ja aldrig sakt, ja skrev om du kan läsa att ltr va snabbare 1an 2an sen kom min precis som turbo tssss
Jag rasta en suzuki 450 -06 med min predator -04 idag, suzukin var snabbare 1an 2an sen kom min som ett skott förbi.
Citat från: "prylgalen"nä tyvärr ja bor i skåne, men ja har tagit reda på nu att jubeleums modelsen som ja har som endast finns i fåtal ex har tydligen mer effekt, vilket fall som körde ja ifrån dom, inte lätt har ja aldrig sakt, ja skrev om du kan läsa att ltr va snabbare 1an 2an sen kom min precis som turbo tssssJag har faktiskt vissa svårigheter att läsa din taskiga svenska... Men jag tror jag lyckats tråkla mig igenom de flesta meningsbyggnads- och stav-fel.Citat från: "prylgalen"Jag rasta en suzuki 450 -06 med min predator -04 idag, suzukin var snabbare 1an 2an sen kom min som ett skott förbi.Om inte det är att köra ifrån någon lätt, så vet inte jag.Vart har du hittat information om at 2004 Polaris Predator 50th Anniversary Limited Edition skulle ha mer effekt? Troy Lee var mest kosmetika.Dale Ernhart har kosmetika, andra däck och någon mindre justering av dämparna. Att 50 års modellen helt plötsligt skulle ha fått motorjusteringar, vilket blir dyrt med tanke på reservdelar med mera låter otroligt. Bifoga gärna en länk med mer info...Som nämnts tidigare är det mycket möjligt att du har "rastat" en LTR 450, men att utifrån det hävda att Predatorn är snabbare är (för att använda din terminologi) "bullshit". Det hänger mest på föraren, skulle jag vilja påstå. Hur har det gått med filmandet som var utlovat? Där vi får se hur du rastar både YZF:er och LTR:er. Finns det inte på film har det aldrig hänt...Ett sista tips: Tagga ner din tuffa attityd. Det finns ingen här som blir imponerad.../J
ja prata med ted honkula han sa att det myligtvis var så att juboleums modelen hade mer effekt, den e 5000 dyrare än vad troy lee är iallafall, men ja får klart besked imorron.Citat från: "Jocke72"Citat från: "prylgalen"nä tyvärr ja bor i skåne, men ja har tagit reda på nu att jubeleums modelsen som ja har som endast finns i fåtal ex har tydligen mer effekt, vilket fall som körde ja ifrån dom, inte lätt har ja aldrig sakt, ja skrev om du kan läsa att ltr va snabbare 1an 2an sen kom min precis som turbo tssssJag har faktiskt vissa svårigheter att läsa din taskiga svenska... Men jag tror jag lyckats tråkla mig igenom de flesta meningsbyggnads- och stav-fel.Citat från: "prylgalen"Jag rasta en suzuki 450 -06 med min predator -04 idag, suzukin var snabbare 1an 2an sen kom min som ett skott förbi.Om inte det är att köra ifrån någon lätt, så vet inte jag.Vart har du hittat information om at 2004 Polaris Predator 50th Anniversary Limited Edition skulle ha mer effekt? Troy Lee var mest kosmetika.Dale Ernhart har kosmetika, andra däck och någon mindre justering av dämparna. Att 50 års modellen helt plötsligt skulle ha fått motorjusteringar, vilket blir dyrt med tanke på reservdelar med mera låter otroligt. Bifoga gärna en länk med mer info...Som nämnts tidigare är det mycket möjligt att du har "rastat" en LTR 450, men att utifrån det hävda att Predatorn är snabbare är (för att använda din terminologi) "bullshit". Det hänger mest på föraren, skulle jag vilja påstå. Hur har det gått med filmandet som var utlovat? Där vi får se hur du rastar både YZF:er och LTR:er. Finns det inte på film har det aldrig hänt...Ett sista tips: Tagga ner din tuffa attityd. Det finns ingen här som blir imponerad.../J
Citat från: "prylgalen"nä tyvärr ja bor i skåne, men ja har tagit reda på nu att jubeleums modelsen som ja har som endast finns i fåtal ex har tydligen mer effekt, vilket fall som körde ja ifrån dom, inte lätt har ja aldrig sakt, ja skrev om du kan läsa att ltr va snabbare 1an 2an sen kom min precis som turbo tssssprylgalen: du är välkommen till skånequads träffar för att visa upp din mirakel maskin www.skanequad.se Har sett mycket i mina dar men aldrig en orginal predator som rastar en trimmad YFZ 450 8O !! Vill gärna se det live :roll:Mvh Nonne