Prylgalenjag tror också mer på gasgas för att jag råka se det idag både förarna är riktigt duktiga förare o gasgasen drog predatorn flera gångerså sluta att vara så barnslig o lägg ner det här snacket nu innan det spårar ur riktigt ordentligt (vi är alla quad vänner eller ? )
hahahahahaha gasgas fråga honkula om den han kommer skratta, han äger atv/quad tidningenÅ jag skrattar åt hans repotage ibland. den karln är ju inte lite köpt. Sen om det verkligen är han som äger tidning nja. Det ä'r ju Liwalls förlag som ger ut tidningen, ted Honkala eller som du säger Honkula står bara som medarbtare. Chefredaktör är Lars Wallmark 090-149373Redaktör är Carl Ivar Lidgren 090-149372. Är inte så säker på att det är Ted som äger tidningen men han skriver dem flesta artiklarna. Tycker att du ska ta och snurra dig ut från dt enorma garn nystandet du är insnurrad i och släppa sargen efter åt och Öppna upp dina igen klibbade ögon å se vederkligheten.1. Predator är bra men dock icke bäst. 2. Ted Honkala är nog inte ägare av Atv-Quad tidningen.
de roliga är att predatorn e helt orginal och yfz 450 och suzukin har efekt system plus sport filter. min är en predator 50 års jubeleums model.det kan inte vara så att allt för många bara gissar och tror suzukin och yfz är snabbare för det är ett kändare märke inom cross kanske hmm
dessutom har en ja känner en gasgas den e skrott, dålig förare haha mm visst
Citat från: "prylgalen"hahahahahaha gasgas fråga honkula om den han kommer skratta, han äger atv/quad tidningenÅ jag skrattar åt hans repotage ibland. den karln är ju inte lite köpt. Sen om det verkligen är han som äger tidning nja. Det ä'r ju Liwalls förlag som ger ut tidningen, ted Honkala eller som du säger Honkula står bara som medarbtare. Chefredaktör är Lars Wallmark 090-149373Redaktör är Carl Ivar Lidgren 090-149372. Är inte så säker på att det är Ted som äger tidningen men han skriver dem flesta artiklarna. Tycker att du ska ta och snurra dig ut från dt enorma garn nystandet du är insnurrad i och släppa sargen efter åt och Öppna upp dina igen klibbade ögon å se vederkligheten.1. Predator är bra men dock icke bäst. 2. Ted Honkala är nog inte ägare av Atv-Quad tidningen.
efter att ja läst din inlägg så blir jag bara mer å mer övertygad om att du e 12!ditt första inlägg som du skriver?vad har de för mening?hade du velat skryta me att du hade kört ifrån en ltz så hade de isåfall vart bäst att läga ut en film å inte bara skriva jag körde ifrån en ltz!att du körde ifrån en ltz bevisar inte ett jävla skit om kapaciteten i din maskin lr ltz:ans för den delen!diskussioner om vems maskin som e snabbast finns på alla typer av motor fordon å dom e alltid lika meninglösa!de handlar inte enbart om maskinen, utan om maskin+förare!hur väl föraren kan ta ut de maximala ur sin maskin.så nu har ja skrivit klart i denna trådMvh.
Citat från: "prylgalen"de roliga är att predatorn e helt orginal och yfz 450 och suzukin har efekt system plus sport filter. min är en predator 50 års jubeleums model.det kan inte vara så att allt för många bara gissar och tror suzukin och yfz är snabbare för det är ett kändare märke inom cross kanske hmm Eller så har man erfarenheter från tävlingsbanorna. Att en standard Predator skulle vara snabbare än en rätt injusterad YZF/LTR med helsystem mm är högst osannolikt. Förarna på YZF/LTR var inte tillräckligt bra, eller också var deras maskiner inte rätt injusterade. Bara för att det låter mer behöver det inte gå fortare...Citat från: "prylgalen"dessutom har en ja känner en gasgas den e skrott, dålig förare haha mm visst "Skrott"? Menar du Skrot? Bara för att "en du känner" har en är ju inte samma sak som att alla är dåliga. Du får gärna peka ut vad på min GG vad som är "skrot" vid tillfälle. Vågar påstå att den körs hårdare än de flestas både på bana och på väg och inga problema att tala om så här långt.Nackdelen med GG:n är att du behöver veta vad du gör. Original går de inget vidare och man måste byta avgassystem och justera sprutet innan de gör sitt bästa, då det sitter en strypning även i avgassystemet. Sen går de riktigt bra.Predatorn går Bra, inget snack om saken. Men någon rimlighet får det vara. Har du vägarna förbi Stockholm en tisdag är du välkommen att sätta GG:n på plats. Den är hitintills obesegrad, trots att en Predator har varit med och rejsat...LTZ400, Dinli 450 och Predator 500. Nu saknar vi bara en Raptor 700 som vågar ställa upp också... /J
ja pratar om gas gas orginal annars skulle ja kunna trimma upp min ja me.
Citat från: "prylgalen"ja pratar om gas gas orginal annars skulle ja kunna trimma upp min ja me.Säkert. Men nu är den ju original, som den kommer från fabrik, ostrypt.Känns som Jocke låser tråden! I stockholm är gasgasen snabbare än predator men det är väl annan luft här som gasgasen gillar bättre!Sen hänger knappast kvalitén på maskinen om den är trimmad eller ej.Nu var ju dessutom YZF:en och LTR:en trimmade, bägge dessa tror jag är snabbare än GasGas redan i original utförande. Dessa körde du ju ifrån "hur lätt som helst" så jag förstår inte problemet riktigt...Att snacka över Internet är inte så svårt. Värre att sätta något mer handfast bakom. Men jag antar att du inte bor i, eller i närheten av, Stockholm så vi får ju aldrig klarhet i det. Men å andra sidan har vi ju redan testat mot en Predator med klar fördel GasGas.../J
lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8O
Citat från: "prylgalen"lev i verkligheten för F_N inse att din quad inte är snabbast.de va meningen att ja inte skulle skriva nå mer här i tråden!MEN.jag har aldrig påstått att min maskin e snabbast din j..la ...otde e ju du som sitter å skryter om att du kör ifrån alla. å att din maskin e snabast i världen 8Ohaha de e vell bra att han tycker de =P
Citat från: "prylgalen"ja pratar om gas gas orginal annars skulle ja kunna trimma upp min ja me.Säkert. Men nu är den ju original, som den kommer från fabrik, ostrypt.Sen hänger knappast kvalitén på maskinen om den är trimmad eller ej.Nu var ju dessutom YZF:en och LTR:en trimmade, bägge dessa tror jag är snabbare än GasGas redan i original utförande. Dessa körde du ju ifrån "hur lätt som helst" så jag förstår inte problemet riktigt...Att snacka över Internet är inte så svårt. Värre att sätta något mer handfast bakom. Men jag antar att du inte bor i, eller i närheten av, Stockholm så vi får ju aldrig klarhet i det. Men å andra sidan har vi ju redan testat mot en Predator med klar fördel GasGas.../J