du ljuuuuger....
Citat från: "prylgalen"vi har väl inte en liten suzuki åkare här som ja trampa på tån myligtvis??? annars varför så kaxig hmm töntigtCitat från: "Libba"Cooolt!!! Kan du skicka autograf?de va väl inte kaxighet från libba!utan de va väl lite ironisk me tanke på vilket j..la tokfjantigt inlägg från dig från början! såna inlägg hör hemma på moppefucko forum! men du kanske e 12 år ! isåfall ber ja om ursäkt
vi har väl inte en liten suzuki åkare här som ja trampa på tån myligtvis??? annars varför så kaxig hmm töntigtCitat från: "Libba"Cooolt!!! Kan du skicka autograf?
Cooolt!!! Kan du skicka autograf?
Citat från: "sixten"Citat från: "prylgalen"vi har väl inte en liten suzuki åkare här som ja trampa på tån myligtvis??? annars varför så kaxig hmm töntigtCitat från: "Libba"Cooolt!!! Kan du skicka autograf?de va väl inte kaxighet från libba!utan de va väl lite ironisk me tanke på vilket j..la tokfjantigt inlägg från dig från början! såna inlägg hör hemma på moppefucko forum! men du kanske e 12 år ! isåfall ber ja om ursäkt Sixten äntligen nån som förstår mig. Jag bjuder på bira när vi träffas.Du prylgalen GasGasen rastade skiten ur en predatorn idag Ltr rastar GasGas tror att du mötte dåliga förare!
dessutom har en ja känner en gasgas den e skrott, dålig förare haha mm visst Citat från: "Libba"Citat från: "sixten"Citat från: "prylgalen"vi har väl inte en liten suzuki åkare här som ja trampa på tån myligtvis??? annars varför så kaxig hmm töntigtCitat från: "Libba"Cooolt!!! Kan du skicka autograf?de va väl inte kaxighet från libba!utan de va väl lite ironisk me tanke på vilket j..la tokfjantigt inlägg från dig från början! såna inlägg hör hemma på moppefucko forum! men du kanske e 12 år ! isåfall ber ja om ursäkt Sixten äntligen nån som förstår mig. Jag bjuder på bira när vi träffas.Du prylgalen GasGasen rastade skiten ur en predatorn idag Ltr rastar GasGas tror att du mötte dåliga förare!
Citat från: "prylgalen"dessutom har en ja känner en gasgas den e skrott, dålig förare haha mm visst Citat från: "Libba"Citat från: "sixten"Citat från: "prylgalen"vi har väl inte en liten suzuki åkare här som ja trampa på tån myligtvis??? annars varför så kaxig hmm töntigtCitat från: "Libba"Cooolt!!! Kan du skicka autograf?de va väl inte kaxighet från libba!utan de va väl lite ironisk me tanke på vilket j..la tokfjantigt inlägg från dig från början! såna inlägg hör hemma på moppefucko forum! men du kanske e 12 år ! isåfall ber ja om ursäkt Sixten äntligen nån som förstår mig. Jag bjuder på bira när vi träffas.Du prylgalen GasGasen rastade skiten ur en predatorn idag Ltr rastar GasGas tror att du mötte dåliga förare!Blir mer å mer sugen på den där autografen. Kom upp/ner till Sthlm och gasa mot en gasgas där föraren är väldigt duktig chaufför så ska vi nog se på F-n att du ligger sist.
jag kör smc...nåt fel? :? jag tycker den är skitkul..den rastar en linhai....smc vs linhai det du....