för att uppdatera lite...det finns fler som har tappat kompett..vid typ samma miltal som mig...samma fel ..brännda ventiler vid 250 mil...rasade lager i bak axel mm...o det finns DÅLIGT med reservdelar hemma i sverige...jag förstår et som gillar dinli...men jag känner att sanningen måste fram... 8O
Citat från: "klotsvenne"för att uppdatera lite...det finns fler som har tappat kompett..vid typ samma miltal som mig...samma fel ..brännda ventiler vid 250 mil...rasade lager i bak axel mm...o det finns DÅLIGT med reservdelar hemma i sverige...jag förstår et som gillar dinli...men jag känner att sanningen måste fram... 8OJo visst, berätta sanningen du... Men de som redan råkat ut för det du råkat ut för, kanske kan slippa få det som en avlöning i nyllet av dig hela tiden. Det var bara det jag menade. Att du är förbannad och less på allt som har med dinli att göra har jag full förståelse för. Efter det du varit/är med om.Alla hatar inte dinli trots problemen, de gillar den och vill få ordning på den så de kan köra. Har du ingen lösning åt de som frågar kan du ju lika bra skita i att skriva i deras tråd. no offense.
Haha! Ja men berätta det för de som BEHÖVER veta det då! Du förstår va ja menar... trams pelle.