50000 kr för en dinli är minst 10000 kr för mycket
40000 kr är vad jag tycker är ett bra pris men det fins säkert någon som tycker om dinli och betalar mer :?
Varför köper man en hoj och åker 100 mil för att sen sälja?Låter som ett riktigt genomtänkt köp NOT!..eller säljer så många sina -06'or för att de verkligen är så dåliga som ryktet säger!?Konstigt tycker jag det är iallafall 8O
Citat från: "Tobbe"50000 kr för en dinli är minst 10000 kr för mycket hur räknar du då?den ska alltså sjunka 30000 på att du hämtar ut den å kör 100mil?räknar du 43 % minskning på alla märken lr e de bara dinlin som har sånt fall?
ska man sälja en dinli idag får man nog krypa på priset för det är svårsålt...det är riktiga skithojar...o pajar nått kan man ..som jag få vänta ..just nu 2 månader på att få tillbaka den...den står fortfarande nerplockad hos åf som visserligen är en sopa....sarner gör vad dom kan säger dom o hänvisar till fabriken...och sarner sa till mig i dag att det är en fuji motor...ja ja ja men vem vart vilka har gjort nerfodringen till 450...annan kam mm...hela konceptet dinli suger....ursäkta dinlifreaks men jag var tvungen...kan inte hålla mig längre..man har blitt så blåst.. 8O