Hej!Jag har fått tag i en bandsats till Can-am Outlander 500-07 för ett super pris! Kan dom passa på en Yamaha Grizzly 600 ? Eller är det någon som har ett bandsats kit liggande ? För max 30.000 kr?Mvh: Eric
Om du provar att skriva i ämnet vad dina frågor handlar om så får du säkert bättre svar. Du har ju lyckats med några trådar där ämnet är ganska märkligt,tex "passar", "vart då" , "svar fort" eller "hjälp"...Jag vet inte om det är en medveten taktik för att locka nyfikna, men risken finns ju att en del tröttnar och inte ens läser dina trådar alls.Sen kring just bandsatser finns det nog en del trådar, har du provat söka?Ha en trevlig dag! /forumpolisen...
Hsun (eller Hisun) säljer ju också bandsatser, kostar nog 25-30k nya. Borde kanske passa din maskin.Kanske kan vara nått att kolla upp.http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=31684.0;all
Jag vet ju inte vad det är för pris du fått, men det finns ju moteringssatser till de flesta ATVer iaf. om det är ett universalmärke tex. Tatou, Kimpex mdf.Och det är inte allt förmycket jobb att bygga om en sats Det är ju trots allt bara montering på bärarmarna så inte banden roterar som hjulet gör.
Citat från: Pv544 skrivet 5 september 2011 kl. 07:50:15Hsun (eller Hisun) säljer ju också bandsatser, kostar nog 25-30k nya. Borde kanske passa din maskin.Kanske kan vara nått att kolla upp.http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=31684.0;allVart kan man köpa dom??Mvh: Eric
Citat från: StefanN skrivet 5 september 2011 kl. 07:53:59Jag vet ju inte vad det är för pris du fått, men det finns ju moteringssatser till de flesta ATVer iaf. om det är ett universalmärke tex. Tatou, Kimpex mdf.Och det är inte allt förmycket jobb att bygga om en sats Det är ju trots allt bara montering på bärarmarna så inte banden roterar som hjulet gör. Vet du hur man gör? Eller vart man köper?Mvh: Eric
Citat från: StefanN skrivet 5 september 2011 kl. 07:53:59Jag vet ju inte vad det är för pris du fått, men det finns ju moteringssatser till de flesta ATVer iaf. om det är ett universalmärke tex. Tatou, Kimpex mdf.Och det är inte allt förmycket jobb att bygga om en sats Det är ju trots allt bara montering på bärarmarna så inte banden roterar som hjulet gör. Vet du hur man gör? Mvh: Eric