Men sen finns ju KKL (konsumentköplagen), den kan dom försöka komma undan!
Pratade med min ÅF idag, och på måndag (Äntligen) ska jag få allt fixat! Men, man ska ju inte ropa hej som sagt, så i får se nästa vecka...
Jag beställde nya sprängkåpor till framdiffen (-07) för 3 månader sen, väntar fortfarande
Citat från: forsberg_se skrivet 2 oktober 2011 kl. 19:23:15Jag beställde nya sprängkåpor till framdiffen (-07) för 3 månader sen, väntar fortfarande Bedrövligt!!Beställde du från generalagenten?
Citat från: Mattsson skrivet 2 oktober 2011 kl. 20:56:52Citat från: forsberg_se skrivet 2 oktober 2011 kl. 19:23:15Jag beställde nya sprängkåpor till framdiffen (-07) för 3 månader sen, väntar fortfarande Bedrövligt!!Beställde du från generalagenten?Nej, "lokal" handlare. Ska kolla upp vem han tar ifrån (ganska ny på Linhai, både jag och handlaren). Verkar som "Allroad", "Diamo" och "Buyang" är i stort sett samma ATV och baserad på Polaris?Försöker hitta nån online försäljare, men inte hittat nån som känns förtroendeingivande.
Kolla med Benny på trech.se, eller så provar du dom på Linhai.se
Hade precis beställt delarna från www.superscooterparts.com, 2 timmar senare ringer min lokala handlare och har fått hem prylarna... go figure.Nu ska jag åka och hämta dem så förhoppningsvis är det rätt prylar också.