Men tänk att göra en Tripp Från skåne Upp till det UNDERBARA NORRLÄNDSKA SKOGARNA och får riktigt uppleva det äkta ATV ADVENTUR SAFARI med sköna skogsvägar frisk luft djupa dal oh härliga badvatten och fiske och sen bara att slå sej ner framför en öppen eld efter dagen körning och bara att koppla av med en bärs från NORRLANDS egen öl och äta nåt gott och bara surra in till småtimmarna...det måste väl kallas UPPLEVELSE.....Ville bara skriva det!!ingemar
jadåå quadar är åxså välkommna..träffen är gjord för att alla skall kunna komma och uppleva äventyret..vad det gäller bärsen så behövs ju inget grannland när det finns att bara sträcka sej efter den bakaom knuten..inget fel på skåne eller.är en mycke fin plats att semestra i men när det gäller den riktiga upplevelse så kan man väl inte ungå av NORRLAND HJÄRTAT AV GULD..Där man får vara lite för sej själv..Ingemar
norrland är vackert.....
Citat från: "ingemar"Men tänk att göra en Tripp Från skåne Upp till det UNDERBARA NORRLÄNDSKA SKOGARNA och får riktigt uppleva det äkta ATV ADVENTUR SAFARI med sköna skogsvägar frisk luft djupa dal oh härliga badvatten och fiske och sen bara att slå sej ner framför en öppen eld efter dagen körning och bara att koppla av med en bärs från NORRLANDS egen öl och äta nåt gott och bara surra in till småtimmarna...det måste väl kallas UPPLEVELSE.....Ville bara skriva det!!ingemar Det måste jag få uppleva!DAFFAN nästa år tar jag mig friheten att boka sovplats hos dig