Hittar varken 150cc eller 200cc på Swebike?
Köp hellre en begagnad maskin som ligger runt 20,000:- finns många att välja mellan som kostat runt det dubbla i nypris som är bra köp. Att köpa en billig kina maskin resulterar i 99% av fallen till missnöje! Oftas är kvalliten så dålig att dom blir livsfarliga att framföra på väg. Det är lika tråkigt var gång man får in en kund som ber om hjälp att fixa deras "NYA" billiga kina fyrhjuling som rasat och behöva förklara att det inte är lönt att lägga dom pengarna det kostar för att få igång den igen. När man sen ber dom att ta kontakt med sin leverantör i stället så får man en blåsning typ "Tror du inte jag har försökt det i flera månader" Så köp en begagnad om du inte har råd till bättre maskin det tjänar du på i längden!! Eller ta ett förmånligt lån och satsa på ny maskin i 40tusen klassen där nästan alla bra maskiner börjar Framförallt satsa på en seriös ÅF som kan tillhandahålla reservdelar,tecknisksupport osv..................... //Nonne
Knagg sluta sprida rykten om en bra maskin! den fungerar klockrent för mig!Aspen, jag har en sån (inte väg regg). Det ända som har hänt är att ett fläktfäste gick av, ljuddämparn lossnade och dom hade satt in två O-ringar i bränsle kranen varav en var av så den blockerade bränsleflödningen..Från början när du har kört ett tag så får du dra efter alla skruvar men så är det på alla kina-maskiner iofs.. :wink:
http://www.blocket.se/vi/7570937.htm?ca=3_s
Så det blir nog till att köpa en sån som jag länkade till i första inlägget idag eller imorgon (vill ju ha något att göra i helgen!) om inte någon annan har något annat förslag?//Aspen