Man kan undra vad timpengen är för 1200kr extra. Det är knappast materialkrävande arbete. Hålen borde även varit gjorda redan från fabrik har hört/läst om andra som gjort precis likadant. Finns förövrigt en bra verkstadsmanual att ladda ner där momentet ventiljustering finns väl beskrivet. Alla ÅF jag rådfrågat om service säger olika vilket lett till att jag tappat förtroendet för dem.
Citat från: Johan.B skrivet 26 augusti 2011 kl. 13:24:57Man kan undra vad timpengen är för 1200kr extra. Det är knappast materialkrävande arbete. Hålen borde även varit gjorda redan från fabrik har hört/läst om andra som gjort precis likadant. Finns förövrigt en bra verkstadsmanual att ladda ner där momentet ventiljustering finns väl beskrivet. Alla ÅF jag rådfrågat om service säger olika vilket lett till att jag tappat förtroendet för dem. Var kan man hitta verkstadsmanualen och ladda ner den?
Den som söker han finner på CF Motos sidor i australien så finns det nedladdningsbara servicemanualer till alla modeller, bara att spara hem pdf filerna.http://www.cf-moto.com.au/support/
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️