fast sådär nu i efterhand så borde det ha kopplat med alla antener och skit de hade på taket men satt och drömde om något annat och tyckte de körde så segt
varför jag stanna ? ja jag blev ju lite trängd emot vägräcket sen blev jag lite paff när jag ser den i ögon vrån så jag slog av på farten och då var det för sent.
Och du stanna varför ?
Citat från: beeeenny skrivet 24 augusti 2011 kl. 11:44:57Och du stanna varför ? Tja Beeeny på den platsen hade han inte kommit långt med 20 häst, inte ens med ostrypt.Har man gjort en dumhet är det bara att bita i det sura äpplet och stå sitt kast att försöka köra ifrån bylingen är fan ingen bra ide
Citat från: anersimyra skrivet 24 augusti 2011 kl. 16:50:32Citat från: beeeenny skrivet 24 augusti 2011 kl. 11:44:57Och du stanna varför ? Tja Beeeny på den platsen hade han inte kommit långt med 20 häst, inte ens med ostrypt.Har man gjort en dumhet är det bara att bita i det sura äpplet och stå sitt kast att försöka köra ifrån bylingen är fan ingen bra ide de är väl bara vika av var som helst ? eller köra lungt framför och inte låsas förstå att dom vill stanna dig och sen köra första bästa cykelbana eller dylikt..men men vi är alla olika:NEEEJ Beenybönhuvud ()pÄr du torsk så är du, stanna! Det osmartaste som finns är att försöka smita, det är bara att stå sitt kast, du är väl ingen rånare eller?smart och respekt att stanna för lämpligt straff