Beyonder: Först ställer du en seriös fråga för du funderar på att byta märke sedan flippar du ur med flera inlägg i sandlådenivå. Om du inte ska byta eller funderar på det kan du bara strunta i det. Inte kan du ta upp vår dyrbara can-am tid
Citat från: AtvHudik skrivet 25 augusti 2011 kl. 12:30:59Beyonder: Först ställer du en seriös fråga för du funderar på att byta märke sedan flippar du ur med flera inlägg i sandlådenivå. Om du inte ska byta eller funderar på det kan du bara strunta i det. Inte kan du ta upp vår dyrbara can-am tid Håller med. Känns som att Beyonder redan bestämt sig innan han startade tråden.....
Inte konstigt catten kom upp sen när can-amen skottat väg....
Eller blev klockan mycket och ölen gjorde mer påverkan på tangenterna än omdömet.
Efter att ha sett detta så tror jag Kammmam får stanna i butiken...Renegaden ska väl vara värst o bäst på allt o Gu vet vad....Men, TC 1000 måste putta på? ? ? .....I rest my case !
Citat från: beyonder skrivet 25 augusti 2011 kl. 00:06:50Efter att ha sett detta så tror jag Kammmam får stanna i butiken...Renegaden ska väl vara värst o bäst på allt o Gu vet vad....Men, TC 1000 måste putta på? ? ? .....I rest my case ! Är väl inte helt rättvist att jämföra en Renegade mot en Mud Pro i ett sånt surhål. Skiljer ju inte lite i markfrigång på de två.
Citat från: Svezon™ skrivet 26 augusti 2011 kl. 22:07:15Citat från: beyonder skrivet 25 augusti 2011 kl. 00:06:50Efter att ha sett detta så tror jag Kammmam får stanna i butiken...Renegaden ska väl vara värst o bäst på allt o Gu vet vad....Men, TC 1000 måste putta på? ? ? .....I rest my case ! Är väl inte helt rättvist att jämföra en Renegade mot en Mud Pro i ett sånt surhål. Skiljer ju inte lite i markfrigång på de två.Precis.Jämför en mr och en Mudpro så ser ni skillnaden
Men, seriöst, detta märkes ägare skryter mest av alla iaf.... Konstigt det finns en massa inlägg där ägarna undrar om fel, brister o "disfunction" då ?