Swedish original power [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ri_jmFaSbw4[/youtube]
Japp filmat på Scanias testområde.De vart livat efteråt, och ang. lutningen så fick jag till svar "Den e ganska brant"
varför vart det livat?
Citat från: FaC skrivet 21 augusti 2011 kl. 02:22:16Citat från: Oskar P skrivet 20 augusti 2011 kl. 23:39:54Citat från: Framnäsmannen skrivet 20 augusti 2011 kl. 23:37:27Snacka om att sprida dieselrök.... manligt!!! Och inte lite heller Tror dock att de där skyddsblocken vid sidan av banan stod där för syns skull Misstänker att de inte riktigt stannar så snabbt, men klart de hjälper väl till lite... ja säkerheten kändes en smula i underkant, men det funkar ju.. i sverige skulle det krävas så mycket regler och tillstånd så en sån här tävling hade inte gått att genomföra.. ger mig fan på att snart blir alla som har roligt med motor tvungna att köpa utsläppsrätter
Citat från: Oskar P skrivet 20 augusti 2011 kl. 23:39:54Citat från: Framnäsmannen skrivet 20 augusti 2011 kl. 23:37:27Snacka om att sprida dieselrök.... manligt!!! Och inte lite heller Tror dock att de där skyddsblocken vid sidan av banan stod där för syns skull Misstänker att de inte riktigt stannar så snabbt, men klart de hjälper väl till lite...
Citat från: Framnäsmannen skrivet 20 augusti 2011 kl. 23:37:27Snacka om att sprida dieselrök.... manligt!!!
Snacka om att sprida dieselrök....
hur många % det lutar
En polare till mig hade en skuta med en ENORM tändkula i, svänghjulet vägde flera ton.I en av våra större kanaler (minns ej vilken) fick han in en grov vajer i propellern.Tändkulan slets loss från bädden, vispa runt och slog bort hela akterskeppet, det, det är VRID Ps, jo den sjönk som en sten