Klart att du kan köra utan lock men du bör väl bestycka om förgasare och öppna upp avgassystemet annars är det tämligen meningslöst. Varför vill du köra utan lock ? klaustrofobi ?
Jag körde utan lock på Raptorn, men knappast för LJUDETS skull.Där fanns helsystem och optimerad bränsleinsprutning, så när man tryckte på locket så gick den som en påse skit, så visst inverkade det.
Hahaha. Nja, det e varken klaustrofobi eller ljudet jag e ute efter. Har Gjort ett nytt avgassystem till den å nästa steg e ju luftburken. Men jag tänkte att varför borra en massa hål, när man lika gärna kan ta bort locket helt
Citat från: Rickard J skrivet 17 augusti 2011 kl. 22:11:07Hahaha. Nja, det e varken klaustrofobi eller ljudet jag e ute efter. Har Gjort ett nytt avgassystem till den å nästa steg e ju luftburken. Men jag tänkte att varför borra en massa hål, när man lika gärna kan ta bort locket helt Då är det bara att bestycka om förgasaren och ta bort lock
Kör man med allt orginal så finns det ingen mening med det, låta så mycket lär det inte göra.