Lyser någon motorlampa?Beskriv misständningar mer. rycker den? och vid fullt gaspådrag, halvt, vid motorbroms. på alla växlar. ren tomgång?lättstartad? glödtänder? Har du gjort några modifikationer? Tagit bort strypningar? Trimmat.Ja skriv allt eftersom det kan ha inverkan!inte lätt att hjälpa till utan mer utförlig beskrivning!
r700:an har börjat gå riktigt illa bitvis.Den brukar gå bra de första kilometrarna sen börjar den misstända.Trodde det var stiftet så jag bytte det idag, men utan förändring.Den har gått snart 100 mil.Någon som har tips? :?
Citat från: "Crusty"r700:an har börjat gå riktigt illa bitvis.Den brukar gå bra de första kilometrarna sen börjar den misstända.Trodde det var stiftet så jag bytte det idag, men utan förändring.Den har gått snart 100 mil.Någon som har tips? :?Har du gjort nån ventiljustering? Isf, kanske fått avstånden fel? Inte en aning så, men skulle kanske kunna vara nåt.
Jag skulle tippa på att de är de borttagna luftburkslocket som är boven.Den får väl för mycket luft helt enkelt...har du provat att sätta tillbaka locket igen?
Den får inte mer luft för att boxen är borta.Kan få luften lite lättare möjligtvis..