Tråkroligt med Brunte, men du är snart tillbaka till brottsplatsen Men tillsvidare.....Ha det så gött!!PS.Kan ju oxå tillägga att ca den 7 januari, smäller det andra gången för mig.Men finns nog inget som skulle kunna få mig att ge upp min quad.
tre barn & stort hus på landetdet handlar om att prioritera rätt jag tror att du snart är till baka i atv träskettills vidare får du ha det bra & lycka till med den lille,lilladet kan ev.bli en motor tokig junior (får vi hoppas)
Håller med, lycka till.Hoppas vi hör av dig då och då tills ungarna kräver att deras far köper lite brumbrum till dem.
mer ungar!ungar är en underbar ursäkt för att köpa/köra fyrhjuling!själv har jag tre ungar och således tre fyrhjulingar! en mini som ungarna kör på tomten, en lång cf-moto som tanten får ta nu när jag får min dinli 800 på måndag..
Eller så får du "brumma" lite med mamman, så lillan får en lillebror. Men, i vår familj har faktiskt dottern varit mer intresserad av maskiner än grabben, så det finns nog ingen automatik med att killar är mer intresserade av fyrhjulingar än tjejer.(Att hon var helt livsfarlig, och jag sålde fyrhjulingen innan hon kört ihjäl sig är en helt annan sak)