jo de går köra utan servo men de är ju hälften så roligt :/
alltså de är trögt...åka skog skulle ja inte göra jag skulle inte köra över 50 km/h om de skulle vara så att nått djur hoppar upp.safety first..
jag köpte en med servo för jag ville ha servo.åker inge typ i skogen en annan ligger på 100+ på grusvägarna de är de jag gillar.gillar ja köra mud o de så hade jag inte köpt en renegade utan en xmr.
Citat från: mittonen skrivet 3 oktober 2011 kl. 07:37:09jag köpte en med servo för jag ville ha servo.åker inge typ i skogen en annan ligger på 100+ på grusvägarna de är de jag gillar.gillar ja köra mud o de så hade jag inte köpt en renegade utan en xmr. 60 mil på 50 timmar.. ja de gångerna du kör i 100+ verkar ju vara lätträknade... sen tror jag inte det hjälper vad du har för utrustning (möjligtvis can-allt original stödhjul) för i den farten fixar du inte en undanmanöver utan att välta, jag sätter min vänstra pungkula på det!sen finns det en annan aspekt på det hela, även om du håller 100+ på en skogsväg och tycker det känns tryggt, så lovar jag dig att en vacker dag står det nånting ivägen bakom nästa kurva, eller att du kör ihjäl en svampplockare, tror inte servon räddar dig då heller.det som däremot händer är att det kommer upp en bom på den vägen och att det blir ännu hårdare tag mot ATV körning i din kommun...