Ehhh får man smaka
Detta är väl en av nackdelarna att köpa en ny "budget maskin" (ej menat påhopp mot dinli,jämnför med maskiner i 100k+ klassen) jämt emot en begagnad märkesmaskin, man känner sig "säker" med garanti och allt... men när sånt här händer så är det bara tråkigt och man (iaf jag) skulle känns mig blåst av ÅF. Hoppas du får en rejäl ersättning, hade detta hänt mig så hade mekanikerna inte fått vila mycket.MvH Motoya
Citat från: Motoya skrivet 16 augusti 2011 kl. 11:32:19Detta är väl en av nackdelarna att köpa en ny "budget maskin" (ej menat påhopp mot dinli,jämnför med maskiner i 100k+ klassen) jämt emot en begagnad märkesmaskin, man känner sig "säker" med garanti och allt... men när sånt här händer så är det bara tråkigt och man (iaf jag) skulle känns mig blåst av ÅF. Hoppas du får en rejäl ersättning, hade detta hänt mig så hade mekanikerna inte fått vila mycket.MvH MotoyaHåller fullständigt med att detta är katastrof Men att detta skulle enbart för att man har köpt en billigare maskin kan jag inte hålla med omDå det finns i färskt minne hur länge det kan ta att få fram en bakskärm till en viss moderator som köpte en maskin för 140 laxTyvärr så måste jag bara säga att detta är nog mera ett bekymmer med kompetens hos en handlare som inte repar grejjorna själv.sen att det har tagit 5dgr på Dealy kan jag med största säkerhet säga är pga semester som jag antar att de flesta anställda iaf harErik på Dealy kom tillbaka i måndags.