Om det är okej så kan jag hänga på ifrån Vendel. Skulle tro att du va på auktion i Vendel igår lördag för det stog en Linhai där som såg ut att vara ganska ny.
Vi är två hjulingar som åker upp från Enköpingstrakten den 18:e, några fler som vill hänga på ?
Citat från: Matsl skrivet 7 augusti 2011 kl. 08:57:21Vi är två hjulingar som åker upp från Enköpingstrakten den 18:e, några fler som vill hänga på ?Det här ser ju skitkul ut, fina roliga vägar. Ska se om jag får med mig någon från Skokloster så kan vi möta upp i Skolsta om det är ok?
alla ATV åkare som vill är välkomna att gå med som medlemmar i SMK Uppsala. vi skall till hösten starta en egen sektion i offroadsektionen, klubben har ju ett eget terrängkörningsområde ute på rörken och är angagerade i eftersök med polisen och eftersläck med räddningstjänsten samt delaktiga i arbetet runt forsmark vid en eventuell olycka där. (RRG) regionala resursgruppen i länstyrelsen. det går utmärkt bli medlem via hemsidan eller på plats i gropen. mvh Krille
blir du medlem behöver du ju inte betala inträde nästa år på formula offroad. då kommer du campa med oss där och jobba under tävlingarna och har chansen stå mitt i ångorna från racesoppa och i grussprutet av kraffsande paddeldäck och dessa vrålade 1000hk maskiner...hehehe det är väl 1 skäl av många.