oj arcticen såg ju sjukt brutal ut.. undra vad dom har för transmission på den?polarisen känns ju lite klen då drivlinan e från atv 850:in men hoppas man får provköra en sån i framtiden o även då can ams alternativ..
Citat från: rallymarkus skrivet 4 augusti 2011 kl. 21:13:34oj arcticen såg ju sjukt brutal ut.. undra vad dom har för transmission på den?polarisen känns ju lite klen då drivlinan e från atv 850:in men hoppas man får provköra en sån i framtiden o även då can ams alternativ.. Dom är ju djävla stora bara , går inte att jämföra med RZRn !
Ja igår så for ja e sväng här i söderhamn o kollade o då hade dom en sån hemma, första synintrycket e ju Wow va häftig, den ser ju brutal ut redan då den står still..markfrigången e ju maffig, samt fjädringsvägen.Men sen de bästa, dom tog ut den så jag fick provköra, nu var de ju bara körning runt butiken, men man kunde ju gasa lite iaf o köra uppför en slänt me trottoarkant.. och man kan helt enkelt inte jämföra med en yamaha rhino (vilket va min första utv jag testat) ja nu vill jag ha en rzr grymt rapp men hur håller drivlinan på dom där, när de verkar va samma som från fyrhjulingarna?Men den där o en hel dag i sandtag/grusvägar, ojojmen tyvärr så faller ju allt på priset endast 195 tusen naken