Om du köper band så kommer jag upp o provkör . Är riktigt sugen på band själv, men vill testa först.
Ja, nära o nära, allt är ju relativt, det handlar dock om några timmar. Var ju o hämtade en blå Grizzly av dig för ett par månader sen.
klart att banden slits o helst på asfalt, skulle inte vilja åka asfalt me band.. banden går o köpa lösa, men det är inte billigt så man ska nog försöka hålla sig till snö me banden, alt skogsmark vid älghämtning mm men ju mer barmark ju mer slits dom ju, nä nu börjar jag bli riktigt sugen på band..
Citat från: rallymarkus skrivet 19 augusti 2011 kl. 08:43:33klart att banden slits o helst på asfalt, skulle inte vilja åka asfalt me band.. banden går o köpa lösa, men det är inte billigt så man ska nog försöka hålla sig till snö me banden, alt skogsmark vid älghämtning mm men ju mer barmark ju mer slits dom ju, nä nu börjar jag bli riktigt sugen på band..Du har ju firma som säljer fyrisar mm. Kan inte va svårt för dig att plocka hem band till BRA pris.nä tattou får man ju till bra pris, men jag har fastnat för tjd banden och av dom så finns bara en importör så där e de svårare.men band kommer jag ha till vintern iaf frågan e bara vilka de blirkommer o sälja skotern o bara köra hjuling i vinter..de e därför ja startat tråden om de e värt o pynta mer för tjd elr om man ska köra med tatoubanden