ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700  (läst 6982 gånger)

Utloggad Mick74

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Mick74
Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« skrivet: 21 juli 2011 kl. 00:47:11 »
Hej.

Är ny på forumet, första frågan här.
Jag tänkte köpa en lite billigare atv med garanti kvar. Dom jag fallit för är Dinli centhor och cectek Gladiator. Dinlin, bra drag med 700 motorn men känns lite stor och klumpig.
Gladiatorn känns smidig och lätt körd med frågetecken på motor styrckan, drar inte iväg som Dinlin.
Tänkte mest köra på grusvägar och liknande, inte direkt någon hård terräng körning
Då jag inte kan något om atv tänkte jag fråga om dessa 2 maskiners ev svagheter och vad man ska se upp med.

Tacksam för svar.

Micke
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #1 skrivet: 21 juli 2011 kl. 07:05:56 »
Dinlin är väl lite vanligare, men båda maskiner har väl haft lite problem med motor och låda. Du har säkert läst lite om det i deras avdelningar.

Vad är det som gjort att du fastnat för just dom två? Vilken budget har du?
Finns ju en hel del konkurrenter till dom där maskinerna.
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad Mick74

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Mick74
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #2 skrivet: 21 juli 2011 kl. 09:38:13 »
Har inte läst om dessa maskiner, försökte hitta info på forumet, men då jag är ny här har jag lite svårt hitta det jag söker. ( tog en bra stund innan jag listade ut hur man skrev inlägg)
Varför dessa 2 maskiner, det har jag inget bra svar på, Tycker dom är bekväma att köra, utseendet och det verckar vara 2 stora märken. Jag tar gärna emot tips på andra maskiner.
budget ca 60 000, jag vet att jag kan få en begad can am eller annan märkes atv för dom pengarna men då får man en atv med några år på nacken och det känns som lite över kurs att köpa en sån maskin med tanke på vad jag ska använda den till.
« Senast ändrad: 21 juli 2011 kl. 10:29:20 av Mick74 »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Thyrén

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1377
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Vasaloppet nästa
    • Visa profil
Thyrén
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #3 skrivet: 21 juli 2011 kl. 11:13:08 »
Ska den vara vägreggad?

Personligen skulle jag MYCKET hellre köpa en riktig märkes maskin med några år på nacken än en sån där, men det är jag det...

Ska du bara åka en person eller vill du kunna sitta 2?
Om du inte ska ut på några avancerade skogsturer så är det betydligt roligare, billigare och vättre med en quad (alltså 2wd), typ en Raptor 700 :)
En Raptor håller även betydligt bättre än en Dinli/Cectek.

Men om du har fastnat för en Dinli eller Cectek så skulle jag ha valt Dinlin.


Men lycka till med köpet! ()p :headbang:
Anmäl till moderator   Loggat
Sålda:
*Kawasaki BruteForce 750 -08 med en massa utrustning, en riktig skitmaskin som gjort att ATV åkandet lagts på hyllan...
*Suzuki LTZ 250 -04, bästa maskin jag någonsin kört.

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #4 skrivet: 21 juli 2011 kl. 11:32:54 »
Ska det köpas nytt så tycker jag det är viktig med en bra återförsäljare i närheten. Så du kan få bra hjälp och service när det behövs.

Jag hade också hellre valt beg märkesmaskin. Men provkör lite olika så kanske du känner vad som känns bäst.
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad Mick74

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Mick74
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #5 skrivet: 21 juli 2011 kl. 11:46:26 »
Ska vara väg reggad.
Vill ha atv, quad känns inte riktigt för mig, har provsuttit några, samt vill ha variator för det är bekvämt, quad är nog för mer aktiv körning och jag är med för att glida och köra lite i skogen.
Jag har en cectek handlare 10 min bilfärd från hemmet. Har provkört både King cobran och Gladiatorn där och fastnade för gladiatorn ( när vi pratar cectek).
En bekant har en Dinli centhor som jag kört flertal gånger, tycker den är helt ok men känns stor och klumpig.
Som jag skrev tidigare känns det lite häftigt att betala 60-70 tusen för en 5-6 år gammal maskin, framför allt när jag inte har någon erfarenhet av atv och inte vet vad man skall vara uppmärksam på. Är lite rädd att köpa en äldre maskin för 60 tusen och så rasar den efter en månad, dom billiga har man ändå garanti på för samma pengar.
Men det är klart, man får det man betalar för.
« Senast ändrad: 21 juli 2011 kl. 12:00:51 av Mick74 »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #6 skrivet: 21 juli 2011 kl. 21:06:27 »
http://www.blocket.se/dalarna/Vagreggad_Kawasaki_KFX700_34963240.htm?ca=6&w=2

Kanske en sån där? Variator och V-twin! Rätt trevlig allroundmaskin tror jag, dom som haft en sån verkar då tycka att dom varit trevliga.

http://www.blocket.se/gavleborg/Can_am_outlander_400max_34461609.htm?ca=6&w=2
Fint med lång modell om man vill skjutsa, men just den var lite dyr.... 10k till och man har en 800cc istället.

Annars har du ju tex Tgb och Cf moto X5 och X7, jag skulle nog nästan valt alla tre före Dinlin och Cectek.

Tänk på att om du väntar någon månad så kommer 2012 års modeller, då kan det ju bli bättre pris på 2011 eller om det kanske kommer någon ny modell du vill ha.
Även beg pris på andra maskiner kan ju gå ner lite då.

Men å andra sidan är det roligt att åka snart också.  :)

Provkör fler maskiner, och har du bekanta som har andra märken så provkör det med om du har möjlighet. Finns ju inget att förlora på att känna på fler maskiner innan du bestämmer dig.

Bor du i närheten här så kan du få testa min Linhai också, då kommer du tycka att dom där 500cc är rena raketerna.  ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad t1an

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1103
  • Total likes: 64
    • Visa profil
t1an
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #7 skrivet: 22 juli 2011 kl. 10:55:46 »
Varför inte en SMC Jmax 700 ?

Tycker jag är en trevlig maskin, har varit utan problem i 92mil hittils.
Anmäl till moderator   Loggat
Bruksmaskin: Polaris Sportsman 1000 XP -2016  ()p
Leksak: Rapier 450
Såld = CF-Moto Rancher UTV
Såld = Arctic Cat 1000xt -14
Såld= Kawasaki KFX 700 !!
Såld = SMC 700

Utloggad Mick74

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Mick74
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #8 skrivet: 23 juli 2011 kl. 14:36:40 »
Det låter på många av er att tex goes, TGB eller smc skulle vara en bättre maskin än cectek och dinli. Har ej kört varken goes,TGB eller smc. smc finns ju med 700 motor vilket är intressant. Har ingen smc eller goes handlare runt hörnet men kanske värt att åka och titta på dom.
Förövrigt har jag fått uppfattningen att både dinlin och cecteken blivet mycket bättre från 2010-2011, kan det stämma.
Gillar framför allt cecteken för man sitter så himla fint på dom (cobran och gladiatorn) grymt bra körställning.
« Senast ändrad: 23 juli 2011 kl. 14:59:39 av Mick74 »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #9 skrivet: 23 juli 2011 kl. 19:41:25 »
Jag vet inte hur försäljningssiffrorna ser ut, men här inne så är det ju vissa märken som är vanligare än andra.
Dock så hamnar ju många på forum när något krånglar eller dom funderar över något, eller innan ett köp som i ditt fall.
Så i vissa fall kanske det bara finns 8st här på på forumet med en lite mindre vanlig modell, och av dom 8 så kanske 5st har haft ganska stora bekymmer. Och endast två av dom har klarat sig helt utan problem, och då kanske dom endast kört 40-50 mil.

Man får ju tänka lite på dessa saker när man läser på forumet, men visst känns det oroväckande ibland när så pass stor del har haft stora bekymmer.

Dom flesta på detta forum har ju maskinen för nöjesåkning, inte så många skogsbrukare och bönder här inne. Och då hamnar tex Honda ganska lågt i förhållande till hur många maskiner som nog säljs.

Ska man arbeta lite mer med maskinen så kanske det kan vara värt att kolla in något skogsforum och kolla vad dom tycker.

En Dinli 700 eller Smc700 ligger ju på 70 tusen, för dom pengarna (eller uppåt 80k) så kan man faktiskt hitta en riktigt fin maskin av lite "bättre" märke med under 500 mil på mätaren. Då kanske det är maskiner som har kostat 100-140k när dom var nya, och visst skiljer det en del i kvalitet och känsla på en sån maskin och en som har ett nypris på 60-70k.
Det som jag tycker är en viktig del som det ändå skrivs lite om är tillverkarens erfarenhet och historia av att bygga bra grejer.
Många av dom här "nyare" märkena har ju kanske endast gjort fyrhjulingar i denna klass i något år, och kanske har en bakgrund av att göra mopeder och scootrar med teknik som dom kopierat av något kändare märke. Ingen nämd, ingen glömd... ()p

Men tex dom japanska märkena har ju gjort fyrhjulingar sen 80-talet, och många av dom går ju än utan större problem. Nu är ju det bara 250-400cc maskiner som dom gjorde då, det är ju först på senare år som många börjar ropa efter större motorer. Men det är roligt med stor motor, det är väl därför can-am 800 är så poppis här inne. En sån har man ju inte för att den är så jäkla förträfflig att dra fram ved med, men den är väldigt trevlig att nöjesåka med.

Sen när man jämför nytt och beg så får man ju även kolla om det är något utrustning som man gillar som följer med. Packlåda, hand & tumvärme, bättre däck, hasplåt/hasplast , plog eller kanske vindruta.
Tusenlapparna springer snabbt iväg om man ska lägga med lite extra godis, ibland kan man ju dock få en del saker med på köpet även vid nyköp.

Jag tycker helt klart du ska åka och provköra även tgb, goes eller smc. Kan ju vara en del skillnader som gör att just den maskinen känns helt rätt.
Sen ska du nog inte stirra dig helt blind på motorstorleken, tex can-am 500 har ju en v-twin, vilket ger en helt annan känsla än en encylindrig maskin. Tror inte en sådan skäms för sig om man jämför mot dinli eller smc 700.
Och en beg can-am 500 kan du hitta för samma pris som en ny dinli. Fast man lär vara på hugget, dom säljs snabbt ibland. Framför allt Max (den förlängda) modellerna.

Min lokale atv-handlare säljer cf, cectek, sym och Access. Hans favorit var Cectek sa han, jag har dock inte provkört någon av hans maskiner. Men Cecteken ser då riktigt trevlig ut, men dom har ju haft en del bekymmer. Kanske bara barnsjukdomar som är borta nu, svårt att få vettiga svar från en försäljare.

Misstänker du att du vill ha mer motor så tycker jag helt klart du ska testa lite fler maskiner i den större klassen. Även min sambo är förtjust i min 800cc, och det är kul med mer motor. Framför allt efter vägen, i terrängen klarar man sig fint med mindre motor.
Jag ska försöka klämma lite mer mil på min outlander, vore fräckt att passera 3000 mil innan årsskiftet. Har väl drygt 120 mil dit, så det ska väl gå...
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad Mick74

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Mick74
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #10 skrivet: 23 juli 2011 kl. 21:01:16 »
Hej PV544

Du har helt rätt i det du säger. Kanske jag bara är dum snål.
Gladiatorn är ju trots allt en 500 och den motor storleken finns det många märken som har, dom flesta en cylindriga.
En v twin ger ju ett helt annat vrid en en en cylindrig maskin, och dom låter ju för jävla härligt. : )
Såg en  can am 500 för 100 t ny, det 20t mer än för gladiator. När man ändå är uppe i dom priserna är ju faktiskt inte 20t så mycket. Jag menar då får en märkes maskin med v twin och i och med att jag ändå tyckte att gladiatorn gick ok så måste jag ju bli hel nöjd med draget i en 500 v twin.
Mycket och tänka på det här men jag tror nog att du ändå vart på rätt väg hela tiden, att det är bättre att lägga ut lite extra och köpa en märkes maskin.
Visst can am har väll också fel och brister men alla atv killar jag pratat med säger samma sak can am är det enda som gäller. Dom killarna är såna som tar ut sina can am på lerbad och så vidare, deras maskiner får smaka duktigt med lera och skog.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #11 skrivet: 23 juli 2011 kl. 21:54:17 »
Finns många andra fina maskiner än just can-am, men dom lever ju lite på att vara "värst" i varje klass.
Och många som fastnar för att leka i lera så brukar det betyda rätt elaka däck, och då behövs det ju också lite motor för att dra runt allt.

Det är ju alltid en prisstege, där det skiljer 10-20k till nästa klass. Gäller ju bara att hitta vilken nivå man är nöjd med. Det är nog roligare i längden att vara nöjd med en maskin för 100k än halvnöjd med en för 70k.

Vet att många tycker det är ett tjat om can-am, att det är det enda som gäller. Men det finns ju fler maskiner i samma klass, som säkert är minst lika bra. Men det gäller ju att sortera vilka egenskaper man tycker är viktigast.
Men för många är ju motorn en rätt viktig del, och där brukar dom flesta tycka att can-am är bra.

En sak som kan vara lite rolig (men skapa ett starkare ha-begär) är att kolla in tester på youtube, finns ju tester av outlander 400-800 och även många andra märken och modeller.
Just detta test kollade jag rätt mkt när jag letade outlander, man blir köpsugen!


Ta dig tid och provkör och kolla runt olika märken och prisklasser, för det är ju ändå du som avgör vad som känns mest rätt för dig. Det kanske slutar med en Smc700, eller så står en can-am i garaget om några veckor. Det vet man aldrig....  :)

Det som oftast avskräcker förstaköparna är ju priset på dom dyrare maskinerna, och köper man en billigare maskin och sen vill byta upp sig så brukar man sällan göra en bra affär vid ett byte (inte vid nyköp iaf).

Kollar man på medlemmarna här på forumet så är det rätt många som börjat med 250-300cc och sen kliver upp mot 5-800cc efter ett tag.

Hade jag fått 100k att spendera på en maskin så hade det nog mkt väl kunnat bli en Outlander 800 LTD, som denna ungefär:
http://www.blocket.se/goteborg/Can_am_Outlander_800_R_Max_LTD_34115718.htm?ca=6&w=3&last=1

Vore trevligt med en lång maskin för att få bättre plats med kärring och eller barn där bak, men nu får jag nöja mig med min och kanske köpa en väska med inbyggt säte där bak.
« Senast ändrad: 23 juli 2011 kl. 22:16:23 av Pv544 »
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
 


Online just nu.

572 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 596. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info