Import, sjöfrakter, förtullningar

Författare Ämne: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700  (lĂ€st 6136 gĂ„nger)

Utloggad Mick74

Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« skrivet: 21 juli 2011 kl. 00:47:11 »
Hej.

Är ny pĂ„ forumet, första frĂ„gan hĂ€r.
Jag tÀnkte köpa en lite billigare atv med garanti kvar. Dom jag fallit för Àr Dinli centhor och cectek Gladiator. Dinlin, bra drag med 700 motorn men kÀnns lite stor och klumpig.
Gladiatorn kÀnns smidig och lÀtt körd med frÄgetecken pÄ motor styrckan, drar inte ivÀg som Dinlin.
TÀnkte mest köra pÄ grusvÀgar och liknande, inte direkt nÄgon hÄrd terrÀng körning
DÄ jag inte kan nÄgot om atv tÀnkte jag frÄga om dessa 2 maskiners ev svagheter och vad man ska se upp med.

Tacksam för svar.

Micke

Utloggad Pv544

SV: Cectek Gladiator vs Dinli Cent 700
« Svar #1 skrivet: 21 juli 2011 kl. 07:05:56 »
Dinlin Àr vÀl lite vanligare, men bÄda maskiner har vÀl haft lite problem med motor och lÄda. Du har sÀkert lÀst lite om det i deras avdelningar.

Vad Àr det som gjort att du fastnat för just dom tvÄ? Vilken budget har du?
Finns ju en hel del konkurrenter till dom dÀr maskinerna.
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad Mick74

« Svar #2 skrivet: 21 juli 2011 kl. 09:38:13 »
Har inte lÀst om dessa maskiner, försökte hitta info pÄ forumet, men dÄ jag Àr ny hÀr har jag lite svÄrt hitta det jag söker. ( tog en bra stund innan jag listade ut hur man skrev inlÀgg)
Varför dessa 2 maskiner, det har jag inget bra svar pÄ, Tycker dom Àr bekvÀma att köra, utseendet och det verckar vara 2 stora mÀrken. Jag tar gÀrna emot tips pÄ andra maskiner.
budget ca 60 000, jag vet att jag kan fÄ en begad can am eller annan mÀrkes atv för dom pengarna men dÄ fÄr man en atv med nÄgra Är pÄ nacken och det kÀnns som lite över kurs att köpa en sÄn maskin med tanke pÄ vad jag ska anvÀnda den till.
« Senast Ă€ndrad: 21 juli 2011 kl. 10:29:20 av Mick74 »

Utloggad Thyrén

• ATV Guru
  • Antal inlĂ€gg: 1375
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Vasaloppet nĂ€sta
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 21 juli 2011 kl. 11:13:08 »
Ska den vara vÀgreggad?

Personligen skulle jag MYCKET hellre köpa en riktig mÀrkes maskin med nÄgra Är pÄ nacken Àn en sÄn dÀr, men det Àr jag det...

Ska du bara Ă„ka en person eller vill du kunna sitta 2?
Om du inte ska ut pÄ nÄgra avancerade skogsturer sÄ Àr det betydligt roligare, billigare och vÀttre med en quad (alltsÄ 2wd), typ en Raptor 700 :)
En Raptor hÄller Àven betydligt bÀttre Àn en Dinli/Cectek.

Men om du har fastnat för en Dinli eller Cectek sÄ skulle jag ha valt Dinlin.

Men lycka till med köpet! ()p :headbang:
SĂ„lda:
*Kawasaki BruteForce 750 -08 med en massa utrustning, en riktig skitmaskin som gjort att ATV Äkandet lagts pÄ hyllan...
*Suzuki LTZ 250 -04, bÀsta maskin jag nÄgonsin kört.

Utloggad Pv544

« Svar #4 skrivet: 21 juli 2011 kl. 11:32:54 »
Ska det köpas nytt sÄ tycker jag det Àr viktig med en bra ÄterförsÀljare i nÀrheten. SÄ du kan fÄ bra hjÀlp och service nÀr det behövs.

Jag hade ocksÄ hellre valt beg mÀrkesmaskin. Men provkör lite olika sÄ kanske du kÀnner vad som kÀnns bÀst.

Utloggad Mick74

« Svar #5 skrivet: 21 juli 2011 kl. 11:46:26 »
Ska vara vÀg reggad.
Vill ha atv, quad kÀnns inte riktigt för mig, har provsuttit nÄgra, samt vill ha variator för det Àr bekvÀmt, quad Àr nog för mer aktiv körning och jag Àr med för att glida och köra lite i skogen.
Jag har en cectek handlare 10 min bilfÀrd frÄn hemmet. Har provkört bÄde King cobran och Gladiatorn dÀr och fastnade för gladiatorn ( nÀr vi pratar cectek).
En bekant har en Dinli centhor som jag kört flertal gÄnger, tycker den Àr helt ok men kÀnns stor och klumpig.
Som jag skrev tidigare kĂ€nns det lite hĂ€ftigt att betala 60-70 tusen för en 5-6 Ă„r gammal maskin, framför allt nĂ€r jag inte har nĂ„gon erfarenhet av atv och inte vet vad man skall vara uppmĂ€rksam pĂ„. Är lite rĂ€dd att köpa en Ă€ldre maskin för 60 tusen och sĂ„ rasar den efter en mĂ„nad, dom billiga har man Ă€ndĂ„ garanti pĂ„ för samma pengar.
Men det Àr klart, man fÄr det man betalar för.
« Senast Ă€ndrad: 21 juli 2011 kl. 12:00:51 av Mick74 »

Utloggad Pv544

« Svar #6 skrivet: 21 juli 2011 kl. 21:06:27 »
http://www.blocket.se/dalarna/Vagreggad_Kawasaki_KFX700_34963240.htm?ca=6&w=2

Kanske en sÄn dÀr? Variator och V-twin! RÀtt trevlig allroundmaskin tror jag, dom som haft en sÄn verkar dÄ tycka att dom varit trevliga.

http://www.blocket.se/gavleborg/Can_am_outlander_400max_34461609.htm?ca=6&w=2
Fint med lÄng modell om man vill skjutsa, men just den var lite dyr.... 10k till och man har en 800cc istÀllet.

Annars har du ju tex Tgb och Cf moto X5 och X7, jag skulle nog nÀstan valt alla tre före Dinlin och Cectek.

TÀnk pÄ att om du vÀntar nÄgon mÄnad sÄ kommer 2012 Ärs modeller, dÄ kan det ju bli bÀttre pris pÄ 2011 eller om det kanske kommer nÄgon ny modell du vill ha.
Även beg pris pĂ„ andra maskiner kan ju gĂ„ ner lite dĂ„.

Men Ă„ andra sidan Ă€r det roligt att Ă„ka snart ocksĂ„.  :)

Provkör fler maskiner, och har du bekanta som har andra mÀrken sÄ provkör det med om du har möjlighet. Finns ju inget att förlora pÄ att kÀnna pÄ fler maskiner innan du bestÀmmer dig.

Bor du i nĂ€rheten hĂ€r sĂ„ kan du fĂ„ testa min Linhai ocksĂ„, dĂ„ kommer du tycka att dom dĂ€r 500cc Ă€r rena raketerna.  ()p

Utloggad t1an

« Svar #7 skrivet: 22 juli 2011 kl. 10:55:46 »
Varför inte en SMC Jmax 700 ?

Tycker jag Àr en trevlig maskin, har varit utan problem i 92mil hittils.
Bruksmaskin: Polaris Sportsman 1000 XP -2016  ()p
Leksak: Rapier 450
SĂ„ld = CF-Moto Rancher UTV
SĂ„ld = Arctic Cat 1000xt -14
SĂ„ld= Kawasaki KFX 700 !!
SĂ„ld = SMC 700

Utloggad Mick74

« Svar #8 skrivet: 23 juli 2011 kl. 14:36:40 »
Det lÄter pÄ mÄnga av er att tex goes, TGB eller smc skulle vara en bÀttre maskin Àn cectek och dinli. Har ej kört varken goes,TGB eller smc. smc finns ju med 700 motor vilket Àr intressant. Har ingen smc eller goes handlare runt hörnet men kanske vÀrt att Äka och titta pÄ dom.
Förövrigt har jag fÄtt uppfattningen att bÄde dinlin och cecteken blivet mycket bÀttre frÄn 2010-2011, kan det stÀmma.
Gillar framför allt cecteken för man sitter sÄ himla fint pÄ dom (cobran och gladiatorn) grymt bra körstÀllning.
« Senast Ă€ndrad: 23 juli 2011 kl. 14:59:39 av Mick74 »

Utloggad Pv544

« Svar #9 skrivet: 23 juli 2011 kl. 19:41:25 »
Jag vet inte hur försÀljningssiffrorna ser ut, men hÀr inne sÄ Àr det ju vissa mÀrken som Àr vanligare Àn andra.
Dock sÄ hamnar ju mÄnga pÄ forum nÀr nÄgot krÄnglar eller dom funderar över nÄgot, eller innan ett köp som i ditt fall.
SÄ i vissa fall kanske det bara finns 8st hÀr pÄ pÄ forumet med en lite mindre vanlig modell, och av dom 8 sÄ kanske 5st har haft ganska stora bekymmer. Och endast tvÄ av dom har klarat sig helt utan problem, och dÄ kanske dom endast kört 40-50 mil.

Man fÄr ju tÀnka lite pÄ dessa saker nÀr man lÀser pÄ forumet, men visst kÀnns det orovÀckande ibland nÀr sÄ pass stor del har haft stora bekymmer.

Dom flesta pÄ detta forum har ju maskinen för nöjesÄkning, inte sÄ mÄnga skogsbrukare och bönder hÀr inne. Och dÄ hamnar tex Honda ganska lÄgt i förhÄllande till hur mÄnga maskiner som nog sÀljs.

Ska man arbeta lite mer med maskinen sÄ kanske det kan vara vÀrt att kolla in nÄgot skogsforum och kolla vad dom tycker.

En Dinli 700 eller Smc700 ligger ju pÄ 70 tusen, för dom pengarna (eller uppÄt 80k) sÄ kan man faktiskt hitta en riktigt fin maskin av lite "bÀttre" mÀrke med under 500 mil pÄ mÀtaren. DÄ kanske det Àr maskiner som har kostat 100-140k nÀr dom var nya, och visst skiljer det en del i kvalitet och kÀnsla pÄ en sÄn maskin och en som har ett nypris pÄ 60-70k.
Det som jag tycker Àr en viktig del som det ÀndÄ skrivs lite om Àr tillverkarens erfarenhet och historia av att bygga bra grejer.
MÄnga av dom hÀr "nyare" mÀrkena har ju kanske endast gjort fyrhjulingar i denna klass i nÄgot Är, och kanske har en bakgrund av att göra mopeder och scootrar med teknik som dom kopierat av nÄgot kÀndare mÀrke. Ingen nÀmd, ingen glömd... ()p

Men tex dom japanska mÀrkena har ju gjort fyrhjulingar sen 80-talet, och mÄnga av dom gÄr ju Àn utan större problem. Nu Àr ju det bara 250-400cc maskiner som dom gjorde dÄ, det Àr ju först pÄ senare Är som mÄnga börjar ropa efter större motorer. Men det Àr roligt med stor motor, det Àr vÀl dÀrför can-am 800 Àr sÄ poppis hÀr inne. En sÄn har man ju inte för att den Àr sÄ jÀkla förtrÀfflig att dra fram ved med, men den Àr vÀldigt trevlig att nöjesÄka med.

Sen nÀr man jÀmför nytt och beg sÄ fÄr man ju Àven kolla om det Àr nÄgot utrustning som man gillar som följer med. PacklÄda, hand & tumvÀrme, bÀttre dÀck, hasplÄt/hasplast , plog eller kanske vindruta.
Tusenlapparna springer snabbt ivÀg om man ska lÀgga med lite extra godis, ibland kan man ju dock fÄ en del saker med pÄ köpet Àven vid nyköp.

Jag tycker helt klart du ska Äka och provköra Àven tgb, goes eller smc. Kan ju vara en del skillnader som gör att just den maskinen kÀnns helt rÀtt.
Sen ska du nog inte stirra dig helt blind pÄ motorstorleken, tex can-am 500 har ju en v-twin, vilket ger en helt annan kÀnsla Àn en encylindrig maskin. Tror inte en sÄdan skÀms för sig om man jÀmför mot dinli eller smc 700.
Och en beg can-am 500 kan du hitta för samma pris som en ny dinli. Fast man lÀr vara pÄ hugget, dom sÀljs snabbt ibland. Framför allt Max (den förlÀngda) modellerna.

Min lokale atv-handlare sÀljer cf, cectek, sym och Access. Hans favorit var Cectek sa han, jag har dock inte provkört nÄgon av hans maskiner. Men Cecteken ser dÄ riktigt trevlig ut, men dom har ju haft en del bekymmer. Kanske bara barnsjukdomar som Àr borta nu, svÄrt att fÄ vettiga svar frÄn en försÀljare.

MisstĂ€nker du att du vill ha mer motor sĂ„ tycker jag helt klart du ska testa lite fler maskiner i den större klassen. Även min sambo Ă€r förtjust i min 800cc, och det Ă€r kul med mer motor. Framför allt efter vĂ€gen, i terrĂ€ngen klarar man sig fint med mindre motor.
Jag ska försöka klÀmma lite mer mil pÄ min outlander, vore frÀckt att passera 3000 mil innan Ärsskiftet. Har vÀl drygt 120 mil dit, sÄ det ska vÀl gÄ...

Utloggad Mick74

« Svar #10 skrivet: 23 juli 2011 kl. 21:01:16 »
Hej PV544

Du har helt rÀtt i det du sÀger. Kanske jag bara Àr dum snÄl.
Gladiatorn Àr ju trots allt en 500 och den motor storleken finns det mÄnga mÀrken som har, dom flesta en cylindriga.
En v twin ger ju ett helt annat vrid en en en cylindrig maskin, och dom lÄter ju för jÀvla hÀrligt. : )
SĂ„g en  can am 500 för 100 t ny, det 20t mer Ă€n för gladiator. NĂ€r man Ă€ndĂ„ Ă€r uppe i dom priserna Ă€r ju faktiskt inte 20t sĂ„ mycket. Jag menar dĂ„ fĂ„r en mĂ€rkes maskin med v twin och i och med att jag Ă€ndĂ„ tyckte att gladiatorn gick ok sĂ„ mĂ„ste jag ju bli hel nöjd med draget i en 500 v twin.
Mycket och tÀnka pÄ det hÀr men jag tror nog att du ÀndÄ vart pÄ rÀtt vÀg hela tiden, att det Àr bÀttre att lÀgga ut lite extra och köpa en mÀrkes maskin.
Visst can am har vÀll ocksÄ fel och brister men alla atv killar jag pratat med sÀger samma sak can am Àr det enda som gÀller. Dom killarna Àr sÄna som tar ut sina can am pÄ lerbad och sÄ vidare, deras maskiner fÄr smaka duktigt med lera och skog.

Utloggad Pv544

« Svar #11 skrivet: 23 juli 2011 kl. 21:54:17 »
Finns mÄnga andra fina maskiner Àn just can-am, men dom lever ju lite pÄ att vara "vÀrst" i varje klass.
Och mÄnga som fastnar för att leka i lera sÄ brukar det betyda rÀtt elaka dÀck, och dÄ behövs det ju ocksÄ lite motor för att dra runt allt.

Det Àr ju alltid en prisstege, dÀr det skiljer 10-20k till nÀsta klass. GÀller ju bara att hitta vilken nivÄ man Àr nöjd med. Det Àr nog roligare i lÀngden att vara nöjd med en maskin för 100k Àn halvnöjd med en för 70k.

Vet att mÄnga tycker det Àr ett tjat om can-am, att det Àr det enda som gÀller. Men det finns ju fler maskiner i samma klass, som sÀkert Àr minst lika bra. Men det gÀller ju att sortera vilka egenskaper man tycker Àr viktigast.
Men för mÄnga Àr ju motorn en rÀtt viktig del, och dÀr brukar dom flesta tycka att can-am Àr bra.

En sak som kan vara lite rolig (men skapa ett starkare ha-begÀr) Àr att kolla in tester pÄ youtube, finns ju tester av outlander 400-800 och Àven mÄnga andra mÀrken och modeller.
Just detta test kollade jag rÀtt mkt nÀr jag letade outlander, man blir köpsugen!

Ta dig tid och provkör och kolla runt olika mĂ€rken och prisklasser, för det Ă€r ju Ă€ndĂ„ du som avgör vad som kĂ€nns mest rĂ€tt för dig. Det kanske slutar med en Smc700, eller sĂ„ stĂ„r en can-am i garaget om nĂ„gra veckor. Det vet man aldrig....  :)

Det som oftast avskrÀcker förstaköparna Àr ju priset pÄ dom dyrare maskinerna, och köper man en billigare maskin och sen vill byta upp sig sÄ brukar man sÀllan göra en bra affÀr vid ett byte (inte vid nyköp iaf).

Kollar man pÄ medlemmarna hÀr pÄ forumet sÄ Àr det rÀtt mÄnga som börjat med 250-300cc och sen kliver upp mot 5-800cc efter ett tag.

Hade jag fÄtt 100k att spendera pÄ en maskin sÄ hade det nog mkt vÀl kunnat bli en Outlander 800 LTD, som denna ungefÀr:
http://www.blocket.se/goteborg/Can_am_Outlander_800_R_Max_LTD_34115718.htm?ca=6&w=3&last=1

Vore trevligt med en lÄng maskin för att fÄ bÀttre plats med kÀrring och eller barn dÀr bak, men nu fÄr jag nöja mig med min och kanske köpa en vÀska med inbyggt sÀte dÀr bak.
« Senast Ă€ndrad: 23 juli 2011 kl. 22:16:23 av Pv544 »

Online just nu.

124 gÀster, 1 anvÀndare (0 dolda)
Users active in past minutes:
MSP
Flest online idag: 140. Flest online nÄgonsin: 1238 (15 januari 2020 kl. 09:22:12)

* CHATT

Refresh History
  • InlĂ€gg hĂ€r försvinner efter nĂ„gra dar.
  • Högdahl: Nja du kan ju söka i gruppen efter inlĂ€gg men förstĂ„r vad du menar
    18 september 2020 kl. 16:28:55
  • H.Hansen: Tror forum kommer att fĂ„ en Ă„teruppsving. FB sina sidor Ă€r ju inte sökbara pĂ„ samma sĂ€tt som ett forum. SvĂ„rt att hitta kategorier och liknade. DĂ€r vinner forumen. Folk tröttnar pĂ„ FB sitt dĂ„liga utbud och letar sej tillbaka. Chatten Ă€r svĂ„rare det innebĂ€r att folk Ă€r inloggade och lĂ€ser konstant samt svarar. Ser fĂ„ den trenden pĂ„ andra forum dĂ€r jag Ă€r aktiv.
    18 september 2020 kl. 08:06:11
  • Högdahl: Ja mĂ„nga Ă€r pĂ„ facebook pga aktiviteten och utbudet av massa olika grupper/sidor
    7 september 2020 kl. 19:15:40
  • Rickard Marklund: Mmm, synd att aktiviteten Ă€r sĂ„ lĂ„g, men jag försöker i alla fall göra vad jag kan för att forumet skall fungera sĂ„ bra som möjligt. Senaste mĂ„naderna har vi gjort en stor satsning pĂ„ att öka anvĂ€ndbarheten pĂ„ mobiltelefoner, och snabbat upp forumet rejĂ€lt. KĂ€nns inte som att jag kan göra sĂ„ mycket mer. Tror att mĂ„nga som Ă€r aktiva har skapat grupper pĂ„ facebook dĂ€r de gör upp om körningar och sĂ„nt utan att det blir publikt...
    5 september 2020 kl. 12:57:50
  • Angry Chaplin: TrĂ„kigt som fan
    4 september 2020 kl. 01:08:46
  • Angry Chaplin: Det kĂ€nns att atvforum dog
    4 september 2020 kl. 01:07:52
  • Vian Senior: Hvordan byte bremseklosser pĂ„ parkbrems cf 500 ?
    18 augusti 2020 kl. 09:53:00
  • tatto9709: Har en polaris outlow 500 skulle behöva en begagnad elmatta till den sĂ„ Ă€r det nĂ„gon hĂ€r som vet eller hört nĂ„got kan dom gĂ€rna fĂ„ höra av dig till mej
    13 augusti 2020 kl. 19:24:39
  • Hermansson14: Hej! Jag har en Suzuki lt-f eiger 400 4x4. Det jag funderar pĂ„ Ă€r om förra Ă€garen har varit pĂ„ och stĂ€llt kamaxeln fel. Problemet Ă€r dĂ„ att det inte kommer nĂ„gon sopp till tĂ€ndstiftet. Jag har fin gnista och fĂ„r sopp in i flottörskĂ„len. ”Har gjort rent alla munstycken med tryckluft”. Jag lossade ventilkĂ„pan hĂ€romdagen och tĂ€nkte kolla pĂ„ kammen och kolla sĂ„ att den stĂ„r rĂ€tt men det som kan vara Ă€r att den kan stĂ„ 180 grader fel? Jag tĂ€nker dĂ„ om det kan vara att den öppnar insugventilerna och avgasventilerna fel? Vad tror ni? Mvh Christoffer
    7 augusti 2020 kl. 20:48:04
  • Sotarn: NĂ„gon som vet bra skogsvĂ€gar att köra i BĂ„lsta?
    19 juli 2020 kl. 19:53:04
  • jea40: hur justerar man halvljus pĂ„ en MXU500?
    14 juli 2020 kl. 19:20:05
  • Rickard Marklund: Test
    10 juli 2020 kl. 09:36:15
  • Lindbang: Mvh Carl
    15 juni 2020 kl. 23:08:13
  • Lindbang: Hej, jag har införskaffat mig en Access sp-450 och hastighetsmĂ€taren Ă€r riktigt sliten sĂ„ jag har bestĂ€llt en annan, dĂ„ Ă€r min frĂ„ga. Har nĂ„gon koll pĂ„ elschema eller vilka fĂ€rger som gĂ„r till vad?
    15 juni 2020 kl. 23:08:08
  • Hassetheking: Provat nytt tĂ€ndstift Ville?
    15 juni 2020 kl. 06:23:46
  • Villetheking: Hej har en desert storm 250 . Va ute och körde och plötsligt bara dog den .och ingen gnista. Jag har prövat ny spole ,tĂ€ndkabel,tĂ€ndhatt,cdibox men ingen gnista Ă€ndĂ„ ...nĂ„gon som Ă€r kunnig...???
    7 juni 2020 kl. 22:58:14
  • Andreas Lindqvist: Hej har en polaris sportsman 570 och undrar hur stora dĂ€ck jag kan sĂ€tta pĂ„ utan spacers? Sitter nu pĂ„ 25-11-12 och 25-8-12
    5 juni 2020 kl. 16:08:49
  • Nisse45: Har delat vĂ€xellĂ„dan och bytt packning v-sida nu saknar jag kontakt nĂ€r jag ska starta?
    30 maj 2020 kl. 09:09:34
  • daviddavid2014: Isak19 vill du sĂ€lja ltz?
    17 maj 2020 kl. 10:13:54
  • Isak19: Start problem ltz 400
    15 maj 2020 kl. 22:58:53
  • OscarSJ: TĂ€nkte starta igĂ„ng den gamla fyrhjulingen men den behöver ny bromsolja och det stĂ„r att man ska ha Dot 3 olja men jag undrar ifall man kan ta Dot 4 istĂ€llet? Eftersom att jag inte kan hitta nĂ„gon Dot 3.
    8 maj 2020 kl. 10:39:34
  • ScramblerXP: @19micke79 Kanske en Lingsha 50cc?
    23 april 2020 kl. 19:13:05
  • Bred_Last: @19micke79 jag skulle nog vĂ€nta nĂ„got/nĂ„gra Ă„r innan du köper en, kolla dĂ„ pĂ„ en 49cc. Dom brukar kosta runt 3k nya
    22 april 2020 kl. 13:43:05
  • 19micke79: Bra tips pĂ„ barn quad, ej el och relativt tyst till en snart 3Ă„ring
    20 april 2020 kl. 12:41:56
  • rally nizze..: Verkar sĂ„ tyvĂ€rr men det kanske Ă€ndras
    17 april 2020 kl. 22:47:32
  • Svyndola: Vart fĂ„r jag tag i spop fas 1 till cforce 850? NĂ„gon som vet? Variator kit?
    12 april 2020 kl. 01:39:40
  • Högdahl: Denna chatten Ă€r verkligen stendöd nuförtiden
    11 april 2020 kl. 18:26:43
  • P.: 500 atp hjullager byte
    6 april 2020 kl. 01:29:13
  • Isak19: Ltz400
    4 april 2020 kl. 14:20:48
  • gurran4949: Ja har en loncin quadsnake som ja har bytt batteri pĂ„ 3 gĂ„nger nu för att dom laddar ur direkt och kan EJ laddas upp till 12v igen? NĂ„gon som vet nĂ„gon lösning pĂ„ det problemet?  Innan nĂ€r batterierna var helt nya sĂ„ startade den men efter andra till tredje gĂ„ngen man startar fyrhjulingen sĂ„ startade den inte och dĂ„ kollade ja sĂ€kringarna och dom hade brunnit av, dĂ„ köpte ja sĂ€kringar som klarade av mer volt men nu startar den inte och batterierna förstörs? Tacksam för svar.
    25 mars 2020 kl. 20:17:06
  • Adnanmujoo: Är det nĂ„gon som har komplett motor till smc wildcat 503?
    21 mars 2020 kl. 17:01:55
  • LasseMarsö: Vad Ă€r det för fel nĂ€r 4 hjulsdriften inte fungerar, lampan lyser men det driver inte fram?
    8 mars 2020 kl. 13:33:51
  • Ola Svee: CF Moto C Force 550 lĂ„st seg i P Gear
    7 mars 2020 kl. 18:12:25
  • Högdahl: Kolla Ebay
    2 mars 2020 kl. 18:55:52
  • Hecktor304: Hej har en polaris sportsman 500 06a och behöver en strĂ„lkastare men hittar ingen stans att bestĂ€lla ifrĂ„n ,nĂ„gon som vet nĂ„tt bra stĂ€lle ?
    1 mars 2020 kl. 18:24:35
  • Högdahl: Ja?
    19 januari 2020 kl. 14:43:50
  • förvirradfemtonĂ„ring: hallĂ„
    18 januari 2020 kl. 00:49:25
  • Asterix: Laddning
    12 januari 2020 kl. 19:32:10
  • Smilewarp: Kan lĂ€gga till att bensin pumpen surrar vid tĂ€ndning som normalt.
    9 januari 2020 kl. 13:29:37
  • Smilewarp: Min Sportsman 500 X2 startar inte.......Batteri ok....gĂ„r runt pĂ„ startmotor och om jag pumpar gasen sĂ„ blĂ€ddrar den men vill inte gĂ„ igĂ„ng. NĂ„n som vet varför?
    9 januari 2020 kl. 13:11:27
Import, sjöfrakter, förtullningar