Väg beskrivning till träffen var hittar man det ?
det kommer bli skitkul, hoppas bara det inte blir för dåligt väder. inge kul att vara kall hela dagen
jag åkte en hel del, såg dig ett par ggr men var nog lite för feg för att komma fram och hälsa . måste tacka mange och bobby speciellt för en kanon visning av pålamalm , helt enormt område..Jahaja nu skall man ju försöka få fram lite bilder och videos från träffen, får nog leta ett tag.
AMEN FEGIS! nog för jag e stor men jag e snäll som en björn ;-)
Citat från: Grönis skrivet 21 augusti 2011 kl. 16:10:20AMEN FEGIS! nog för jag e stor men jag e snäll som en björn ;-)Ja var lika feg jag Näe då, leta efter kompisarna tamefan hela dagen kändes det som Brukar inte va så svårt att hitta folk, men igår var det stört omöjligt. Kunde iofs. stannat och skaffat nya Det var förövrigt jag som halkade vid mudracet, satans rötter å vara hala. Som tur va tog ryggskyddet hand om ryggen, men lyckades landa på ett ihopvikt ben på nått konstigt sätt Kan fan knappt stödja på det benet nu Man ska fan inte gå ut i terrängen med halvtrasig kropp öht. de blir ju bara värre Man ska sitta på hjulingen hela tiden