ja den här dagen var som jag hade hoppats på! trist med drivknutshaveriet bara men tydligen är det "billig" kinaskit jag kör omkring med och då är väl sånt "normalt" mina armar värker mer än nånsin efter att behöva köra 10 timmar med spärrad framdiff lagom solbränd och kleggbiten blev man ju på köpet men kul va det!
Citat från: Oskar P skrivet 29 juli 2011 kl. 21:15:33ja den här dagen var som jag hade hoppats på! trist med drivknutshaveriet bara men tydligen är det "billig" kinaskit jag kör omkring med och då är väl sånt "normalt" mina armar värker mer än nånsin efter att behöva köra 10 timmar med spärrad framdiff lagom solbränd och kleggbiten blev man ju på köpet men kul va det! Kul att du kom =) Fan vad blöt jag vart
Citat från: Bull3N™ skrivet 29 juli 2011 kl. 21:17:16Citat från: Oskar P skrivet 29 juli 2011 kl. 21:15:33ja den här dagen var som jag hade hoppats på! trist med drivknutshaveriet bara men tydligen är det "billig" kinaskit jag kör omkring med och då är väl sånt "normalt" mina armar värker mer än nånsin efter att behöva köra 10 timmar med spärrad framdiff lagom solbränd och kleggbiten blev man ju på köpet men kul va det! Kul att du kom =) Fan vad blöt jag vart tackar. det va kul att komma ja å du höll på å bespruta mig ganska bra som tack för att jag drog upp dig i det djupa hålet, hehe
haha, lätt för dig å säga... men jag är väldigt förvånad och imponerad på att ni som gasar så hårt inte kör sönder mer än vad jag som körde lungt körde sönder idag, man kanske skulle prova att bara blunda och ge gärnet så det får bära eller brista.. eller så är det min kroniska otur som spökar..
Ibland håller det, ibland går det åt helvete. Hoppas ni hade roligt alla som var där.
jodå visst hade vi det! och winchfjärren från AtvHudik kom till nytta också! funkade fint!i såna här lägen när man tvingas köra i 10 timmar med spärrad diff hade inte en servo suttit fel, men annars är det bara fusk!
jodå visst hade vi det! och winchfjärren frå ()pn AtvHudik kom till nytta också! funkade fint!i såna här lägen när man tvingas köra i 10 timmar med spärrad diff hade inte en servo suttit fel, men annars är det bara fusk!
Citat från: Oskar P skrivet 29 juli 2011 kl. 22:03:16jodå visst hade vi det! och winchfjärren från AtvHudik kom till nytta också! funkade fint!i såna här lägen när man tvingas köra i 10 timmar med spärrad diff hade inte en servo suttit fel, men annars är det bara fusk! Fusk? =) Vi lever i 2011