Citat från: Grönis skrivet 20 juli 2011 kl. 18:29:34jag tänkte dyka upp med dyngsprättaren åssåCitat från: Oskar P skrivet 21 juli 2011 kl. 21:27:56Citat från: Grönis skrivet 20 juli 2011 kl. 18:29:34jag tänkte dyka upp med dyngsprättaren åssåoh holy crap, får bepansra mig om jag råkar hamna bakom då oh holy crap, får bepansra mig om jag råkar hamna bakom då
jag tänkte dyka upp med dyngsprättaren åssåCitat från: Oskar P skrivet 21 juli 2011 kl. 21:27:56Citat från: Grönis skrivet 20 juli 2011 kl. 18:29:34jag tänkte dyka upp med dyngsprättaren åssåoh holy crap, får bepansra mig om jag råkar hamna bakom då
Citat från: Grönis skrivet 20 juli 2011 kl. 18:29:34jag tänkte dyka upp med dyngsprättaren åssåoh holy crap, får bepansra mig om jag råkar hamna bakom då
jag tänkte dyka upp med dyngsprättaren åsså
nice! är det nån som vill ta på sig rollen som matkärring mot betalning givetvis eller ska vi medtaga eget att lägga på grillen?stämmer platsen jag hittade på google där vi ska ses? och vilken tid börjar vi?
Citat från: Oskar P skrivet 21 juli 2011 kl. 21:25:23nice! är det nån som vill ta på sig rollen som matkärring mot betalning givetvis eller ska vi medtaga eget att lägga på grillen?stämmer platsen jag hittade på google där vi ska ses? och vilken tid börjar vi?Leden börjar där och strax före finns ett gammalt stall och där finns det parkering.Lättast är att vi tar egen mat och grillar.Blir kl 10.00 bra.
Vilka är det som kommer?Är det klockan 1000 i myggbo stallet som gäller?
ska bli kul detta! hoppas vädret är bra, är det mycket lerhål på leden? och finns det några branta bergshällar att klättra på?kuperad terräng där man kommer upp på höga höjder med utsikt gillar jag bäst, men lera kan va tervligt det med, fast då får ni räkna med att jag kommer köra fast ofta nån med arctic cat som ska va med förresten?har länkarmsskydd och fästen till racken som jag kan ta med om nån är intresserad, finns under säljes
Sen ska vi ta ett atv bad i Storsjön