Vem är det som hatar Raptorn?
Citat från: "tribon"ni har så fel alla.. det är MIN LINHAI 300 med 18 hk o massor med kraft, ax, toppfart, h/l samt 4wd som vinner Sorry,, men det är min linhai som kommer att ta hem det hela. Du tappar för mycket kraft när du även skall driva på fram däcken..
ni har så fel alla.. det är MIN LINHAI 300 med 18 hk o massor med kraft, ax, toppfart, h/l samt 4wd som vinner
Jag kan intyga att KFX 700 drar Dinlin, för en sån har jag haft så jag vet. Dom andra blir svårt att säga... Har provkört Raptor 660, och den skulle jag slå lätt Förresten, vad har Raptor 700 för toppfart. Original fast ostrypt då (antar att vissa har trimmat och drevat dom till minst 300 blås :wink: ) Min KFX har jag varit uppe i 128 på mätaren med (vet inte hur exakt den är, men det känns fort!)
akta er så jag inte starta upp min smc 250 som jag har i garaget o byter till gatdäck måste starta med 3an för annars svartnar det för ögonen med så hårt acc
Jag tror det kan vara så att när man pungat ut en bra bit över 100 papp på en leksak vill man gärna få den att vara så bra som möjligt! =)jag ser gärna svart på vitt tider 201m. givetvis spelare förare, vikt, däck, underlag in.. men jag tror mer på ett tidkort än janne o nicklas som påstår både det ena och det andra!nu var janne o nicklas bara påhittade namn ifall nu någon heter så!no hard feelings =)jag bor i växjö och ställer gärna upp mot någon annan potent quad.polaren har också en r700 och jag tar honom nästan uteslutande i alla acctester vi har gjort. dels för han väger 95kg och jag 65, och kanske har lite med föraren att göra också! =) (utan att verka alltför mallig) haha..