Kanske så att ni ska arrangera att quad streetrace!
Har varit på ett lagligt street race och kört med min raptor 700, Förutom att jag drog alla bilar som jag körde emot (förutom en cossi med typ 5-600kh så körde jag 201m på 9,22 och då var den helt orginal och med hjulspinn i varje start
Citat från: "Libba"Kanske så att ni ska arrangera att quad streetrace!Jag håller med.........Okej vad säger ni ? Nu på Tisdag 4/7 kör vi Dragracing 201 meter.I Stockholm.............................Hur många är på? Mvh Kjelle/201 m
Citat från: "shivaxl"Har varit på ett lagligt street race och kört med min raptor 700, Förutom att jag drog alla bilar som jag körde emot (förutom en cossi med typ 5-600kh så körde jag 201m på 9,22 och då var den helt orginal och med hjulspinn i varje startkonstigt då jag åker 8.52 sek 132 km med min calibra turbo som har strax över 300 hk
ni har så fel alla.. det är MIN LINHAI 300 med 18 hk o massor med kraft, ax, toppfart, h/l samt 4wd som vinner
Tycker Du att det är kostigt att raptor går sämre än calibran eller?kan säga att det är svårt att få en bra start utan att den reser sig att starta på ettan är ju inte att tänka på Gå in på blackrace.nu och kolla Resultat- vårgårda flyfält 2006-05-19 och Nr 4.Det var en rengning dag då jag körde, därför hjulspinnen.Men jag kan lova att man kan åka på en låg 8 om inte mer med lite annat pjox på hojen, den som lever får se