jag skall höra en kompis imorgon han beställer sina raptor delar från en shop i polen som uppenbarligen är mycket billigare än nått annat ställe och det är originaldelar trots att det är polen hehe och inte bara raptordelar jag fick precis hem ett sätt om 2 ITP Mudlite XL 27*12-12 och 2 ITP Mudlite XL 27*10-12 för 2790 SEK inkl frakt och min bror fick komplet hasplåt till sin can-am för runt 1800 SEK jag skall få adress på ett par shops imorgon
nä för han var på nån övning här i helgen då han skall till afghanistan om en vecka eller såmen han skulle mejla mig i dagarna här .. ellers finns det www.allegro.pl om du kan hitta ut av att navigera på polska hehe typ som blocket och många butikar har annonsar där med ..
Citat från: michael k skrivet 6 juli 2011 kl. 09:30:10nä för han var på nån övning här i helgen då han skall till afghanistan om en vecka eller såmen han skulle mejla mig i dagarna här .. ellers finns det www.allegro.pl om du kan hitta ut av att navigera på polska hehe typ som blocket och många butikar har annonsar där med .. Men frågan är vilka års passar dom på och hur säkert är det http://allegro.pl/listing.php/search?string=kategoriaoslonyspoduATV&us_id=4796576&order=bd&country=1&description=1