Japp, det fanns , men jag väntar med att installera det tills efter uppgraderingen.Har för övrigt fått till problemen med att startsidan inte visades utan sidoscrollningslist på små bildskärmar/mobiler efter uppgraderingen av poolforum, så det skall inte vara något problem när vi uppgraderar detta forum.
Citat från: Makemyday skrivet 18 september 2011 kl. 22:21:49Citat från: Rickard Marklund skrivet 18 september 2011 kl. 14:20:07Exakt vad är det som inte fungerar?Kan du bläddra dig fram till filen och välja att bifoga den?Laddas filen aldrig upp, eller kommer det något larm som säger att filen är av fel typ eller för stor?Hoppsan, jag tycker Mac är fantastiskt, men ska nog inte göra fler inlägg i ämnet.Kan inte välja knappen fil, är inte aktiverad.Verkar vara ett känt problem med Apples operativsystem ios.Verkar som att det för närvarande krävs att du laddar upp bilderna till någon annan server och sedan länkar till bilden via bildlänken (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Krångligt, visst, men det är inte så lätt att fixa allt när vissa tillverkare inte följer de standarder som finns när det gäller kodning.Förhoppningsvis jobbas det på att göra SMF-forum kompatibla med Apples operativ, eller så får vi hoppas att Apple gör sitt operativ kompabilitet med standarden, eller att dom helt enkelt går i konkurs om/när folk ledsnar på deras anarkistiska inställning till webbstandarderna.
Citat från: Rickard Marklund skrivet 18 september 2011 kl. 14:20:07Exakt vad är det som inte fungerar?Kan du bläddra dig fram till filen och välja att bifoga den?Laddas filen aldrig upp, eller kommer det något larm som säger att filen är av fel typ eller för stor?Hoppsan, jag tycker Mac är fantastiskt, men ska nog inte göra fler inlägg i ämnet.Kan inte välja knappen fil, är inte aktiverad.
Exakt vad är det som inte fungerar?Kan du bläddra dig fram till filen och välja att bifoga den?Laddas filen aldrig upp, eller kommer det något larm som säger att filen är av fel typ eller för stor?