jag saknar fortfarande utseendet och hur gammla atvcenter såg ut, och då är ju ändå nuvarande version ganska lik (hade till och med atvcenters utseende på snabbknapparna som dyker upp precis när man öppnar webläsaren ända tills för någon månad sedan)....så för mig får du gärna behålla. och byta över till något som ens liknar poolforum skulle kännas som en katastrof...då inte så mycket pga att jag är gammaldags utan för att det drar sidans utseende ännu längre ifrån atvriders.com och även yfz/ltr/ds/kfxcental forumens utseenden. och det är ju ändå dom stora forumen i världen så är väl förståligt att många av denna sidans medlemar även finns på dessa forum eftersom dom innehåller tonnvis av mer information, och åtminstonde för mig känns det jätte jobbigt att förstå hur alla forum fungerar så vore lättast om alla var likadana eller åtminstonde lika varandra:)
Måste lägga in ett inlägg här...!När ja kollar på poolforum så får ja inte skärmstorleken att stämma?! Texten får inte plats i bild utan att scrolla (i sidled) men reklamen i kanterna ser jag helt å hållet??? Det verkar alltså inte som om skärmupplösningen är fel, utan snarare som en något knepig prioritering av vad som visas när man har liten skärm... INTE OK //Dev
Ok. Bara hoppas det blir bra då. Jag tycker det är bra nu också. Är ju så svårt att lära om när man börjar komma lite till åren