Jag fick vänta 2 och en halv vecka :evil: innan jag fick mina papperjag körde ändå :wink: fast det är inget jag rekommenderar ha tålamod... snart får du ha skoj...
Men du har väl givetvis Krävt ett Lagligt kvitto??Annars är det lite vågat
Jag förstår din frusteration.Jag fick mina papper efter 4 dagar =) ...bara de dagarna kändes ju som en evighet.Jag får säga att jag aldrig upplevt några problem med vägverket utan fått mina papper på samtliga fordon efter några dagar bara./qvaddis
Gällande skylan så trodde jag nästan det var omöjligt att hålla sig varm när man körde i minusgrader men nu börjar det likna något.När jag dagligen pendlar till jobbet (ca 2 mil t.o.r) så har jag nu tumvantar, skinn med luddigt foder och för ansiktet har jag en skidmask (kraftigare modell). Byxorna är av märket STR, vind och vattentäta, innanför de har jag bara vanliga långkalsonger.Jag har fleecetröja och blåkläders vinterjacka på överkroppen och denna kombinationen gör att jag klarar flertalet mil utan att frysa ihjäl, vilket jag inte trodde var möjligt innan.Jag vet inte varför jag skriver detta men kanske kan det hjälpa någon i val av kläder? =)Nästa vinter kommer jag antagligen dra upp till Oslo och träffa brorsan och köra omkring i snön och då gäller det att jag fixar de rätta kläderna./qvaddis