Bukplast på Grizzlyn säger du, är det nåt du mekkat ihop själv eller finns den att köpa färdigt?
Citat från: Hydro skrivet 15 september 2011 kl. 12:46:01Jag är ju utan fyrhjuling och får snart panik... Nå Markus, har du provat och jämfört mot nån Sukka än eller???ska åka ut me en som har en ny 750 me sorvo o jämföra lite, men jag har iaf beslutat mig att ha kvar yamman, är sjukt nöjd med den iaf.. har monterat nya däck kylarflytt bukplast, o snart snorklar så då är den ju klar.. jag har beslutat att köra 700:an tills de kommer en ny yamma modell men de verkar dröja..på suzukin har jag irriterat mig på att fotstegen o innerskärmarna är i en otroligt mjuk plast nästan som gummiplast, de va iof de som avgorde mitt val då ja handla grizzlyn.men den går ju sjukt fint den också o då man smetar på bukskydd så funkar de ju..
Jag är ju utan fyrhjuling och får snart panik... Nå Markus, har du provat och jämfört mot nån Sukka än eller???
jag fattar inte varför byte dom är ju kusiner hådare sadel på sukkan och lite trögare servo och längre hjulbas och lite tröttare och som du säger med cvt utblåset ,,,skulle nog satsa på kawan eller can am istället