Den gamle vägde minst 50kg mer.
Pimpade till Can-Am:en efter en liten väg/skogs/grushåle tur idag.
Ser nästan lite läskig ut Är den terrängreggad? Så det blir bara en bus-maskin?
Lyser det lika bra när det lyser med gult sken?
Lyse är överskattat och är ju ändå fel-riktat när man åker bakhjul
Haha, jag har tillräckligt med ljus på den andra.Kan ju säga att denna är av någon anledning lättare att få upp på bakan än Hyosungen Har inte hunnit köra så mycket med den men fy fan vilken skillnad det är mot Hyosungen.Denna går det ju att åka fort med i skogen och mos finns det så det räcker och blir över
Jag har inte provkört någon kines som inte känns tung och klumpig. Sen att de är snabba på asfalt det säger jag inte emot! Men de är hästlängder efter i balans och konstruktion för "extrem" körning i terräng/bana. Tycker ds450in är ättrig så in i helvete och de terrängreggade går ju få tag i för helrätt pris! så jag är sugen som fan att köpa en bara för att köra "cross" med!
Tog ett kapp med Angelands Hyosung och jag åkte inte ifrån honom iaf Min är om drevad men tycker det är bra ryt i han ändå, reser sig på 2:ans växel vid gaspådrag.Känner inte maskinen så bra än men det kommer. Det ligger ju några runt din kommun till salu, alla roliga maskiner ligger i höjd med fjollträsk eller högt upp vid ryska gränsen