Jag är minst sagt förvånad!!!
Det är skillnad på att sälja och njuta.
Att ha firma för att skruva Honda känns som att ha firma för att sälja sand i Sahara.
Eftersom forumet ofta är dött så skriver jag än en gång mest för att väcka... än för eget personligt intresse.Men när det var regelsnack om fototävlingen så kom frågan upp ifall bilden fick publiceras på olika ställen eller endast i tävlingstråden, och jag fick känslan av att bilder där skulle vara endast där.Men sedan lockades det in bilder från alla håll dit likväl....och i reglerna nämns inte detta... så det är alltså okej att ta redan publicerade bilder trots tex det som skrevs här:http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=52814.msg543424#msg543424"tycka" ja... men eftersom du är moderator i saken så borde ju din åsikt väga en hel del, ändå skall redan publicerade bilder in...?Dessutom oftast på din begäran.
Så man får inte fråga saker öppet på forumet längre??Rycka text ur dess sammanhang??Jag frågade ju och visade även vart jag läst om det. Jag är inte känd för att vara vidare mörkrädd, men något kryper sig på mer och mer här... (och sen tycker en de det är konstigt att folk tröttnar, lämnar osv... jo, jättekonstigt)
Eftersom att du läst det som skrivits ser jag från början som en onödig fråga isf.Du få gärna fråga på forumet så mycket du vill, men frågor som du ställt kan gärna tas via pm. ( ingen annan har klagat på vår fototävling )Har du andra ideér ( beskriv gärna hur du vill att reglerna skall vara ) när det gäller fototävlingen så tar vi gärna emot det.Länken du hänvisar till bekräftar ju även vad jag svarade. Vad gäller att folk skulle lämna forumet tror jag inte har med min fototävling att göra.
Svara med citat där jag klagar på din fototävling, tack! Helt obegripligt att man inte ens skall kunna få fråga efter ett klargörande om regler utan att det skall bli tjafs och konstiga anklagelser... jag har väl ingenstans någonsin klagat på din fototävling, eller??Jag började dessutom mitt inlägg med att förklara att jag inte frågade utav personligt intresse utan mest för att få en klarhet i reglerna och för att hålla lite liv i forumet.Men självklart uppfattar du det som någon form utav personligt påhopp och det blir genast försvarsställning med påhittade anklagelser kastade...Och nej, fototävlingen är säkerligen inte en anledning till att folk lämnat, men attityden man numera bemöts av här.