1"=2.5cm?2.5÷2=1.25cm1.25cm högre jonas, nu kör ha. ifrån barn 4hjulingar på 150cc istället för 125cc som han gjorde förut
Jag tycker att Hondan ser tuff ut iaf.Sedan den dagen du själv köper ett par eftermarknadshjul så kommer du att inse att det är sällan t.ex ett 27" däck mäter just 27" på höjden, snarare 28"Men det kommer väl när du blir gammal nog, då kanske även du slipper att vara avundsjuk och visa det igenom att klanka ner på andra ist för att ge positiv feedback
Och om jag inte minns helt fel har det nyss varit en hel del diskussioner om "klankeri" och andra totalt meningslösa påhopp och snoppmätningar. Men det kommer väl inte att sluta förrän någon växer upp och inser att inläggsjakt och självhävdelse är ganska barnsligt. För en utomstående ser det fruktansvärt tråkigt ut.B2T. Det blir oftast en väldig skillnad på utseende när man byter från originaldäck till eftermarknad. Tycker Hondan blev betydligt tuffare med nya däck. Nu blev man ju inte mindre sugen på nya sulor till Grizzlyn...
Ursäkta om jag lägger upp igen! Men jag redigerade och beskärde bilden lite samt lekte med lite Photoshop-liknande program!
Visserligen varken 4x4 eller diffar eller remmar. Men gryyym!
Är det ungarnas? läcker