Det är ju bättre att ploga än att få dammsuga....
Att själva plogandet inte är kul kan jag hålla med om. Men det är det fina resultatet efter plogandet som lockar Det gick faktiskt förvånansvärt bra! Hade rejält dubbade Maxxis Razr, så det var ganska bra fäste i den.Hade två vikter bak också för att få lite mera tyngd. Hade snöat och drivit så det var kanske 45 cm snö på gården, och då hade jag farsan som tyngd och den klara av att trycka det utan problem.Dock så var det ganska lätt snö, så kom det lite tyngre blötsnö så kunde det börja spinna lite
Sorry, det var inte meningen Här är iaf en bild på samma väg för 2 år sen (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Bara jag som tycker att ploga är det tråkigaste som finns?
Du har rätt.Ska skaffa en krukväxt och titta på när den växer.
Att själva plogandet inte är kul kan jag hålla med om. Men det är det fina resultatet efter plogandet som lockar Det gick faktiskt förvånansvärt bra! Hade rejält dubbade Maxxis Razr, så det var ganska bra fäste i den.5Hade två vikter bak också för att få lite mera tyngd. Hade snöat och drivit så det var kanske 45 cm snö på gården, och då hade jag farsan som tyngd och den klara av att trycka det utan problem.Dock så var det ganska lätt snö, så kom det lite tyngre blötsnö så kunde det börja spinna lite
Vi vill ju se lite plog filmer Emil.