Måntro hur lång livslängd det är på axlarna efter det där?
Snart så kanske det går helt
Jag är också stolt drog upp cyckeln på bakhjulet i 10 meter ( första gången jag ens provade )Mvh: Eric
......sen så vart den skrot..Kanske man inte ska göra så innan man kollar dämparn Troligen spräcktes alla "lager" i framgaffeln, ocksånledde det till punka så det är bara gissa hur hårt den slog i mark när jag hoppade Med vänlig hälsning, Eric
Haha, det var ju inte bra... Jag hoppar varje gång jag åker, har byggt ett hyfsat hopp när jag åker från min stuga så vi får se hur länge det håller Blir väl att sälja snart och skaffa sig en 450
...resulterade i att TGB'n fick rycka ut en gång till, men det var en riktigt rolig tur och funderingarna kom på 800 mrx osv, hade dom tuffat igenom kärret eller hade dom satt sig också, vad tror ni? Jag har ju maxxis big horn med bra mönster men maskinen hänger sig på hasplåten så hjulen når inte ner till nåt fast i backen...
Antingen missförstår jag dig eller du mig Jag menade Cyckel med två hjul inte motordriven med fyrahjul!Den har stått i 15Veckor Mvh: Eric
Bighorn har väl ett mönsterdjup på 19 mm från början och ett mönster som sätts igen rätt snabbt i kladd och spelar inte alls i samma division som renodlade lerdäck med kammar på det dubbla och ett mönster som både självrensar och driver...Så visst finns möjligheterna att en MR mycket väl skulle kunna kört igenom utan problem, men sånt går aldrig att veta förrän man testat.